W wyniku prac remontowych pomieszczeń znajdujących się na pierwszym piętrze budynku Powiatowego Zarządu Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie, oddano do użytku stanowiska pracy oraz pomieszczenie socjalne zgodne z wymaganiami BHP, co z pewnością wpłynie na bezpieczeństwo i komfort pracy pracowników geodezji.
Jak zapewnia dyrektor powiatowej Geodezji Monika Majewska w tym roku planowany jest również remont parteru, a przede wszystkim Biura Obsługi Klienta, które ma zostać powiększone o nowe stanowiska obsługi oraz dostosowanie ich do wymagań w związku z sytuacją Covid19. Zostaną uruchomione łącznie 3 stanowiska kancelaryjne.
Mamy nadzieję, że kolejne prace remontowe umożliwią bezpośrednią obsługę klientów i przełożą się tym samym na przyspieszenie przyjmowania wniosków i wydawania dokumentów oraz na ogólne podwyższenie komfortu obsługi klientów Powiatowego Zarządu Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie.
4 komentarze
Pomieszczenia dał oczekujących będą pod halą namiotową ustawioną na placu przed Starostwem.
A kiedy doczekamy siE pomieszczen dla oczekujacych ???
Biuro Obslugi Klienta od dwoch lat to przestrzen ok 1,5m2 miedzy drzwiami wejsciowymi i z okienkiem jak w aptece.
Mam nadzieję, że szybko usprawni się wydawanie MAp i wypisów. Dziś czas oczekiwania to 2 tygodnie za wypisem z rejestru gruntów. Bo się 2 osoby ZWOLNIly od nowego roku.