Gnieźnieński Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, będący największym wydziałem w Starostwie Powiatowym, stanowi niekwestionowany przykład efektywności, profesjonalizmu i skutecznej obsługi petentów. Zespół 25 pracowników, głównie kobiet, codziennie udowadnia, że dbałość o sprawy związane z rejestracją pojazdów, wydawaniem praw jazdy czy organizacją ruchu drogowego może iść w parze z wysokim standardem obsługi.
Na terenie wydziału funkcjonuje dziewięć stanowisk rejestracyjnych, z których trzy są dedykowane obsłudze podmiotów gospodarczych oraz biur pośrednictwa rejestracji pojazdów. Procesy związane z wydawaniem dowodów rejestracyjnych, prawa jazdy oraz transakcjami związanymi z zbyciem i nabyciem pojazdów odbywają się sprawnie i profesjonalnie.
Warto podkreślić, że wydział codziennie obsługuje imponującą liczbę około 300 petentów, a roczna liczba sięga nawet 70 000 osób. Oznacza to intensywną pracę związaną z rejestracją pojazdów, która jest dominującym obszarem działań wydziału. Pomimo tak dużej liczby transakcji, wydział utrzymuje wysoki poziom obsługi klienta.
Jednym z kluczowych aspektów działalności jest dbałość o bezproblemową organizację pracy. Pomimo znacznej ilości obsługiwanych petentów, obecnie nie notuje się praktycznie żadnych skarg związanych z funkcjonowaniem i organizacją pracy. Jest to rezultat zaangażowania i profesjonalizmu zespołu pracowników, którzy zdają sobie sprawę z ważności swojej roli w sprawach związanych z transportem i bezpieczeństwem ruchu drogowego na terenie powiatu gnieźnieńskiego.
Jesteśmy świadomi, jak kluczową rolę odgrywa Wydział Komunikacji w zapewnianiu sprawnego funkcjonowania transportu i bezpieczeństwa na naszym terenie – mówi starosta Piotr Gruszczyński. To miejsce, gdzie mieszkańcy załatwiają ważne sprawy związane z pojazdami i ruchem drogowym. Cieszę się, że mamy zespół profesjonalistów, który z ogromnym zaangażowaniem obsługuje petentów, nawet w obliczu dużej liczby transakcji. Ich praca przekłada się nie tylko na efektywność administracyjną, ale także na poziom satysfakcji mieszkańców z usług świadczonych przez wydział.
Wydział Komunikacji w Gnieźnie stanowi wzór efektywnej administracji, która skupia się na zapewnieniu wysokiej jakości usług dla mieszkańców i podmiotów gospodarczych. Jego działania pozostają doskonałym przykładem, jak sprawnie zarządzać procesami związanymi z ruchem drogowym, utrzymaniem porządku oraz obsługą klienta na najwyższym poziomie.
19 komentarzy
Skoro komuś obecnie wydaje się że jest źle jest w WK toz zapraszam do tego wydziału i cofnąć się tak że 20lat. wstecz.Wtedy to się działo,ojj działo, działo…Stalingrad to było przedszkole z tamtym wydziałem.Pamietam…
Szanowni komentatorzy. Dlaczego nie dyskutuje się o sposobie załatwiania w Przychodni Zdrowia, Sądzie, w Szpitalu, w Prokuraturze, w kolejkach do lekarza specjalisty ??? itd. To naturalne, że wydział obsługuje tyle na ile jest wydolny! Obsługa 300 ludzi dziennie jest trudna i trudno wszystkich zadowolić. Należałoby zgłosić wniosek do pana starosty o zwiększenie zatrudnienia , bo panie z wydziału dwoją się i troją aby klient był zadowolony czego byłam nie jeden raz świadkiem. Wyrazy uznania dla pracowników.
To, że wydział komunikacji w Gnieźnie pracuje w sposób profesjonalny to szczera prawda. Oczywiście są osoby sflustrowane typu rezigiusz którym się nic nie podoba nawet flaga unijna ? ( pewnie wyborca pisu ? ) Takim ludziom należy współczuć i wybaczyć. Byłam w zeszłym tygodniu w tym wydziale i moja rejestracja trwała 30 minut w sympatycznej atmosferze. Rejestrował przy okienku obok mnie pan , który miał pretensje i używał obelg ale to na skutek braku w dokumentach. No i tak jak wszędzie Polak zadowolony nie pochwali a taki co próbuje rejestracji bez wymaganych dokumentów będzie psioczył. I na tym właśnie polega profesjonalizm.
Unijna 😎 Nie wiedziałem ze flaga UE jest flaga Panstwa😎 A to ciekawe 😎 Chodzi mi o flagę OBCEGO PAŃSTWA a nie stowarzyszenia.
No sfrustrowany jestem jak cholera jestem 😎
Czekam na konkretne odpowiedzi na pytania a nie banialuki
Spróbujcie sie dodzwonić do tego wydzialu 😎
Pamiętaj Matołku, że prawo unijne jest prawem nadrzędnym….
Tej osiołku pamiętaj ze wywieszenie flagi OBCEGO PAŃSTAWA nie zgodnie z protokołem dyplomatyczny pokazuje iz osoba pełniąca funkcje Starosty powinna podać sie do dymisji.I nie chodzi mi o flagę UE tylko UA z którą w tle w swoim gabinecie fotografował sie Pan Starosta
Tak na dobranoc to zapytam z jakiej okazji są jakieś tzw. okienka dla biur prowadzących tzw. legalizację złomu sprowadzonego z DE,FR czy B ???
Co to ma być ??? Chusteczka mnie interesuje ze ktoś prowadzi hurtowa rejestracje „samochodowych trupow”.
To jest urząd a nie prywatna instytucja
„Uuu uuu ubudubu niech żyje prezes naszego klubu niech żyje nam”
To zapytam wprost dlaczego taki Pan Prezes PEC-u ma rejestracje PGN 111 i dwie litery swojego nazwiska o ile dobrze pamiętam lub taki Pan Wielkopolski Kurator Oswiaty PGN 111 i dwie litery z swojego nazwiska o ile dobrze pamiętam ???
o innych jego mościach nie wspomnę
Niech zgadnę AKURAT BYŁY jak w/w przyszli rejestrować auto i pech chciał że był PGN 111 na wydaniu.
No normalnie w czepku urodzeni
Proszę popatrzeć Gnieżnianie kto z takimi wyróżniającymi się rejestracjami jeździ po Gnieżnie i powiecie
Czyli każdy mieszkaniec/petent może od tak iść do tego SUPER OCH ACH wydziału i poprosić o takie rejestracje np.PGN 222XX bo z tego co wiem to takie rejestracje otrzymują tylko z Towarzystwa Wzajemnej Adoracji.
Za kilka dni bedę rejestrował auto i zobaczymy.
Proszę o konkretna odpowiedz kto i z jakiego klucza może takie rejestracje otrzymać.
Klika i tyle
jeśli ćwoku poprosisz w 1 stolicy o 997 to Pracownicy tutejszego wydziału przychylą się do twojej prośby 🙂
Dobrze cućmolu 😎
Panie Starosto jako klient wydziału komunikacji w Gnieźnie potwierdzam Pana ocenę . Sympatyczna , miła i profesjonalna obsługa .
Zgadzam się, że należą się podziękowania dla pracowników Wydziału Komunikacji w Gnieźnie za uśmiech, miłą obsługę i profesjonalizm. Ja trudno być miłym obsługując kogoś takiego jak ten rezigiusz. Bywam kilka razy w roku w tym wydziale i jestem szybko, grzecznie i sprawnie obsłużonym.
Rezigiusz. Prawdopodobnie nie byłeś w innych wydziałach komunikacji gdzie trzeba spędzić 5-6 godzin. To naturalne , że od rana tworza się kolejki ale średnio rejestracja trwa od 20 minut do 1,5 godziny. To jeden z najlepiej działajcych wydziałów w Polsce.
Kolejny „smerf zgrywus”. Powiem Ci tak w takiej Słupcy o 7.31 (23 listopada br) pani w Starostwie Powiatowym w odpowiednikiu wydziału z Gniezna odebrała telefon – w Gnieżnie nie ma takiej opcji aby ktoś odebrał telefon z tych 25 osób – powiedziałem o co mi chodzi i po 5 minutach potrzebne dokumenty miałem na e-mailu do wydrukowania.
A propagandę sukcesu POKOmuny to mogą sobie na swoim portalu społecznościowym uprawiać.
W sumie artykuł o dupie maryni tak nawiasem mówiąc i jak sie to mawia „chwali sie czy zali” nie wybrany na posła Pan starosta u którego w gabinecie wisi NIEZGODNIE z protokołem dyplomatycznym flaga „obcego” Państwa.
Dzięki bogu ze go nie wybrano 👈😎
Słupca…serio ?
Tak Słupca SERIO 😎 Nawet w poniedziałek o 7.30 odbierają telefon
Co to za „propaganda” POKOmuchów !!!
Umieszczający ten artykuł to niezły „”smerf zgrywus”.
Miałem styczność z tym wydziałem na początku lipca br. i powiem tak przyszła se pani – kolejka od rana kilkanaście osób – i co po znajomości poza kolejka bo prowadzi jakieś biuro „sprowadzanego złomu” które jest „legalizowane” jako super cycyś nóweczka z nimiec.
To jest kużwa PROFESJONALIZM ???
Chyba jajca se robicie pisząc ten artykuł
Musisz mieć całe mnóstwo kompleksów rezigiuszu…
No jedynym moim kompleksem jest POKOmuna 😎