Obecnie już w zasadzie każdy potencjalny klient będzie szukał nas przed Internet, toteż zagadnienie stworzenia efektownej strony internetowej jest jednym z najważniejszych zadań składających się na marketing dowolnego przedsiębiorstwa. To nie są już dziś błahe koszty. Dobra, bezpieczna witryna wraz pozwalającym na wygodną obsługę systemem zarządzania treścią kosztować będzie przynajmniej kilka tysięcy złotych. Czy to jednak wystarczy?
Znacznym kosztem wyposażyliśmy się w, jak sądzimy, znakomite narzędzie promocji, jakim jest nowa strona firmowa. Wkładamy wiele pracy w dodawanie aktualności, szeroko opisaliśmy naszą ofertę uwypuklając najważniejsze jej atuty. To ważne, ale cóż nam to da, jeśli nie zadbamy o to, by z tymi treściami mogło zapoznać się możliwie szerokie grono osób? Umieszczać adres na wszelkiego typu konwencjonalnych materiałach promocyjnych oczywiście warto, ale jakiż może być ich zasięg? Klucz do sukcesu w Internecie tkwi w narzędziu, z którego korzystamy niemal wszyscy, a więc w Google!
To wymarzony wręcz środek promocji, pozwalający nam uzyskać nieosiągalny innymi metodami zasięg, przy czym jest on oczywiście doskonale selektywny, co przekłada się na również niespotykaną przy pozostałych metodach reklamy efektywność. Fakt, że to odbiorca decyduje o momencie, w którym zapoznaje się z taką czy inną treścią znacząco zwiększa możliwości sprzedażowe, toteż, jak zwracają uwagę fachowcy z firmy AFTERWEB,
Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.
źródło: https://afterweb.pl/
Która ze wspomnianych dróg jest lepsza – pozycjonowanie czy Google Ads? Byłoby to źle postawione pytanie, bo są one zasadniczo odmienne. Najlepiej stosować jedno i drugie rozwiązanie, gdyż znakomicie się uzupełniają – zwłaszcza, ze reklamy PPC działają natychmiast, a na efekty walki o dobre pozycje w wynikach organicznych czekać trzeba kilka miesięcy. Obie metody promocji wymagają zaangażowania doświadczonych specjalistów, nie jest to jednak problem – dobra agencja SEM wyręczy Cię w jednej i drugiej!
Zaangażuj zespół SEO jeszcze zanim zakończysz pracę nad stroną!
Najwięcej pracy czekać nas jednak będzie przy pozycjonowaniu i jednym z pierwszych etapów będzie optymalizacja witryny. Zależy Ci na dobrze wydanych pieniądzach? Nie zwlekaj z rozpoczęciem współpracy z fachowcami – decyzja o przebudowie strony lub stworzeniu nowej to znakomity na to moment i wówczas masz szansę uniknąć powtarzania kosztownych prac. Jest to związane z faktem, że do skutecznego zoptymalizowania jej nie wystarczy już napisanie nowych tekstów, jakkolwiek nadal pozostają one bardzo istotne. Łatwo się o tym przekonamy, gdy zaczniemy korzystać z Google Search Console – internetowy gigant, inaczej niż kiedyś, pomaga webmasterom i udziela wskazówek. Nie dowiemy się jednak od niego wszystkiego – zaangażowanie specjalistów pozostaje więc nieodzowne, by można było skutecznie zadbać o każdy istotny aspekt. Od właściwej struktury, poprzez przystosowanie do tak ważnych dziś urządzeń mobilnych po np. czytelną postać adresów podstron i wolny od błędów kod. Znaczenie ma także szybkość ładowania – cóż nam po efektownej formie graficznej, jeśli spowolni je ona do tego stopnia, że niejednemu internaucie zabraknie cierpliwości by ją zobaczyć? Nie wystawiaj jej na próbę, a uczynisz go swoim klientem!
Pracy jest więc dużo i podjęcie współpracy z profesjonalistami stanowi sposób nie tylko na to, by wykonać ją dobrze, ale po prostu taniej. Aby się wypozycjonować potrzebujemy też wszak dobrych linków, a efekty działań trzeba śledzić przy użyciu odpowiednich narzędzi. Przekonaj się sam, że korzystanie z ich usług po prostu się opłaca.