moje-gniezno.pl

PORTAL INFORMACYJNY POWIATU GNIEŹNIEŃSKIEGO

Zmiana organizacji pracy Starostwa Powiatowego i godzin obsługi interesantów

Wtorek, 1 lutego 2022
  • Zmiana organizacji pracy Starostwa Powiatowego i godzin obsługi interesantów

W związku z rozprzestrzenianiem się COVID-19 na terenie powiatu, mając na celu bezpieczeństwo klientów i pracowników Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz zapewnienie ciągłości pracy urzędu wprowadzone zostają dodatkowe ograniczenia i zmiany w funkcjonowaniu Starostwa oraz obsługi interesantów.

Od dnia 31 stycznia 2022 r. do dnia 25 lutego 2022 r. pracownicy Starostwa Powiatowego w Gnieźnie pracować będą w dwóch grupach, w godzinach 7.30 - 12.30 oraz 13.00 - 18.00.

Bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie w tymczasowym biurze podawczym Urzędu lub poprzez skrzynkę podawczą. W związku z tym zwracamy się do Państwa z prośbą o możliwe ograniczenie osobistego załatwienia spraw w Starostwie Powiatowym i procedowania ich za pośrednictwem biura podawczego, telefonicznie, w formie korespondencji tradycyjnej lub elektronicznej.


DANE TELEADRESOWE


STAROSTWO POWIATOWE W GNIEŹNIE
ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
62-200 Gniezno
tel. 61 424 07 41
fax 61 424 07 41
www: https://www.powiat-gniezno.pl
e-mail: starostwo@powiat-gniezno.pl

Numery telefonów do poszczególnych komórek organizacyjnych dostępne są na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w zakładce „Kontakt”: https://powiat-gniezno.pl/pl/kontakt

W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest wejście do dalszych pomieszczeń urzędu, po uprzednim zgłoszeniu u właściwego merytorycznie pracownika. Decyzję o konieczności wejścia interesanta do dalszej części budynku podejmuje pracownik danego wydziału. Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów w Wydziale Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
 

WYDZIAŁ KOMUNIKACJI, TRANSPORTU I BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO

Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego kontynuuje bezpośrednią obsługę klientów, oddając do dyspozycji klientów poczekalnię wewnątrz budynku, z zachowaniem reżimu sanitarnego. Zgłoszenia telefoniczne w celu rejestracji pojazdu, tel. 61 424 07 09. Obsługa bezpośrednia we wszystkich sprawach odbywać się będzie po wcześniejszym pobraniu biletu z urządzenia zarządzającego kolejką.


TERENOWY PUNKT PASZPORTOWY

W celu uzyskania informacji dotyczącej procedury złożenia wniosku o dokument paszportowy i odbioru paszportu, możliwy jest kontakt drogą telefoniczną pod numerem: 61 854 18 47 oraz 61 854 18 48.

Szczegółowe informacje: https://www.poznan.uw.gov.pl/paszporty-komunikaty

tekst: Informacja prasowa

Napisz komentarz

Komentarze(0)

PODOBNE TEMATY
Starosta podziękował szczypiornistkom za historyczny sukces Mistrzowsko Polski Juniorek Młodszych oraz awans do Superligi Kobiet to tegoroczne, historyczne osiągnięcia... Środa, 15 czerwca 2022
Kolejne porozumienie podpisane! Uczniowie z powiatu gnieźnieńskiego mają coraz lepsze perspektywy W auli Zespołu Szkół Ekonomicznych odbyło się uroczyste podpisanie umowy o współpracy pomiędzy Piotrem... Środa, 15 czerwca 2022
Dyskutowali o funkcjonowaniu spółek wodnych Egzekwowanie i niska opłacalność składek właścicieli gruntów rolnych na rzecz spółek, a także status... Środa, 15 czerwca 2022
Najlepsi rolnicy w wielkoposce pochodzą z powiatu gnieźnieńskiego Państwo Magdalena i Bartosz Przybylscy z gminy Niechanowo oraz Izabela i Zbigniew Stajkowscy z gminy... Wtorek, 14 czerwca 2022