Warszawa, Wrocław, a teraz także pobliski Poznań – to ośrodki, w których życie eventów firmowych tętni! W tych miastach niezwykle szybko rozwija się oferta branży eventowej i powstają coraz to nowe miejsca, w których mamy możliwość organizacji wydarzeń firmowych. Szczególnie cieszy coraz wyższa pozycja i możliwości Poznania. Jednakże same obiekty hotelowe i sale konferencyjne to nie wszystko. Aby event był udany, ktoś go musi zrealizować! W tym miejscu podpowiemy Wam jak wybrać najlepszą agencję eventową, która zorganizuje dla Was niezapomniane wydarzenie firmowe.
Jak szukać najlepszego organizatora eventów?
Zbierz kilka osób z Twojej firmy, przejrzyjcie strony ofertowe razem, a następnie niech każdy wybierze od trzech do pięciu agencji, które zrobiły na nich najlepsze wrażenie. Po podsumowaniu wyników wybierz trzy, które powtarzają się najczęściej i przejdź do następnego kroku, którym jest…
Kontakt z agencją eventową!
Pamiętaj, że tańsza oferta nie zawsze jest najlepsza! Przeglądając przygotowane propozycje zwróć uwagę na drobne szczegóły. Każda atrakcja, warsztat, aktywność ma znaczenie dla powodzenia wydarzenia. Co nam bowiem po tańszej ofercie, kiedy na evencie zabraknie dobrego cateringu albo prowadzącego, który potrafi porwać uczestników do zabawy??
Kolejnym atutem agencji będzie otwartość, komunikatywność oraz pomysłowość event managera, z jakim przyjdzie ci współpracować. Jeżeli agencja sztywno trzyma się swojej oferty, nie ma do zaproponowania nic ponadto, nie jest skłonna do personalizacji i modyfikacji ofert – nie trać czasu i zacznij rozmawiać z kolejną! Elastyczność to cecha, która jest nieodzowna dla każdej poważnej agencji eventowej.