Jak szukać najlepszego organizatora eventów?
W obecnych czasach wystarczy w Google wpisać frazę „agencja eventowa Poznań” i wynikach wyszukiwania pojawi nam się kilkadziesiąt przeróżnych wyników. Którą stronę wybrać? Otóż szukając agencji eventowej nie możesz się ograniczyć tylko do kliknięcia w dwa pierwsze linki z góry zakańczając proces szukania. Aby wybrać odpowiednią agencję eventową, musisz poświęcić trochę czasu i przejrzeć oferty kilkunastu, czasem nawet kilkudziesięciu firm. Każda agencja bowiem oferuje coś innego i ma w ofercie różne rozwiązania integracyjne, team-buildingowe czy tematyczne.
Zbierz kilka osób z Twojej firmy, przejrzyjcie strony ofertowe razem, a następnie niech każdy wybierze od trzech do pięciu agencji, które zrobiły na nich najlepsze wrażenie. Po podsumowaniu wyników wybierz trzy, które powtarzają się najczęściej i przejdź do następnego kroku, którym jest…
Zbierz kilka osób z Twojej firmy, przejrzyjcie strony ofertowe razem, a następnie niech każdy wybierze od trzech do pięciu agencji, które zrobiły na nich najlepsze wrażenie. Po podsumowaniu wyników wybierz trzy, które powtarzają się najczęściej i przejdź do następnego kroku, którym jest…
Kontakt z agencją eventową!
Sprawnie i profesjonalnie działająca agencja ma w swoich szeregach doświadczonych event managerów, którzy mają głowy pełne pomysłów. W pierwszej rozmowie musisz konkretnie nakreślić, co chcesz zorganizować, w jakiej formie, dla ilu osób oraz co bardzo ważne, przedstawić ramy budżetu, jaki możesz na event przeznaczyć. Dzięki temu przedstawiciel agencji będzie mógł przygotować dla Ciebie konkretną i przede wszystkim spersonalizowaną ofertę.
Pamiętaj, że tańsza oferta nie zawsze jest najlepsza! Przeglądając przygotowane propozycje zwróć uwagę na drobne szczegóły. Każda atrakcja, warsztat, aktywność ma znaczenie dla powodzenia wydarzenia. Co nam bowiem po tańszej ofercie, kiedy na evencie zabraknie dobrego cateringu albo prowadzącego, który potrafi porwać uczestników do zabawy??
Kolejnym atutem agencji będzie otwartość, komunikatywność oraz pomysłowość event managera, z jakim przyjdzie ci współpracować. Jeżeli agencja sztywno trzyma się swojej oferty, nie ma do zaproponowania nic ponadto, nie jest skłonna do personalizacji i modyfikacji ofert - nie trać czasu i zacznij rozmawiać z kolejną! Elastyczność to cecha, która jest nieodzowna dla każdej poważnej agencji eventowej.
Pamiętaj, że tańsza oferta nie zawsze jest najlepsza! Przeglądając przygotowane propozycje zwróć uwagę na drobne szczegóły. Każda atrakcja, warsztat, aktywność ma znaczenie dla powodzenia wydarzenia. Co nam bowiem po tańszej ofercie, kiedy na evencie zabraknie dobrego cateringu albo prowadzącego, który potrafi porwać uczestników do zabawy??
Kolejnym atutem agencji będzie otwartość, komunikatywność oraz pomysłowość event managera, z jakim przyjdzie ci współpracować. Jeżeli agencja sztywno trzyma się swojej oferty, nie ma do zaproponowania nic ponadto, nie jest skłonna do personalizacji i modyfikacji ofert - nie trać czasu i zacznij rozmawiać z kolejną! Elastyczność to cecha, która jest nieodzowna dla każdej poważnej agencji eventowej.
Podsumowanie
Wybór agencji eventowej, która zrealizuje event dla Twojej firmy to nie jest zadanie proste, ani szybkie. Dzięki eventowi możesz zyskać nowych klientów, kontrahentów, pokazać się opinii publicznej, a także dać się poznać jako super-szef, który dba o swoich pracowników. Dlatego nie warto wybierać firmy eventowej w kilka chwil. Pamiętaj, eventy nigdy nie są kosztem - należy traktować je jako inwestycję w przedsiębiorstwo i ludzi!