Poniżej kilka istotnych informacji organizacyjnych:
- obsługa klienta odbywa się TYLKO NA PARTERZE - wejście na piętra budynku zostały ograniczone,
- przed wejściem do urzędu nie ma już skrzynki podawczej - Biuro Obsługi Interesanta przyjmuje bezpośrednio wszystkie dokumenty spływające do Starostwa,
- Wydział Architektury i Budownictwa oraz Wydział Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa obsługują na stanowiskach utworzonych na biurze podawczym,
- Klienci PZOON są obsługiwani bezpośrednio w biurze podawczym wydziału,
- wejście do Wydziału Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego nadal w celach organizacyjnych znajduje się od strony dziedzińca,
- wszystkie sprawy Klientów wymagające osobistej konsultacji z pracownikiem urzędu, winny być omawiane na parterze, gdzie utworzone jest stanowisko - stół i krzesła - pozwalające na bezproblemowe przeprowadzenie spotkania,
- Klienci zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych na terenie urzędu, jak również pracownicy mający bezpośredni kontakt z Klientem.
W dalszym ciągu zachęcamy wszystkich Klientów do załatwiania spraw urzędowych, w miarę możliwości drogą telefoniczną, mailową lub za pomocą ePUAP, a wizyty w urzędzie umawiamy na konkretną godzinę w celu ograniczenia kolejek.