Wizytówki to jeden z najpopularniejszych i wciąż cieszących się dużym zainteresowaniem materiałów promocyjnych dla przedsiębiorców. Dzięki nim firma może zamieścić najważniejsze informacje na niewielkim kartoniku i wyróżnić się na tle konkurencji. Wizytówki można zostawić wszędzie tam, gdzie akurat zjawią się pracownicy firmy i w ten sposób poszerzyć rozpoznawalność marki.
Dlaczego warto mieć własne wizytówki?
Będąc na spotkaniu biznesowym, dobrze jest, aby pracownik firmy lub jej właściciel posiadał przy sobie wizytówkę. Przede wszystkim dlatego, że jest to najpopularniejsza i jedna ze skuteczniejszych form autoreklamy dla przedsiębiorstwa. Jest to również oznaka dla potencjalnych klientów, że firma istnieje, ma ugruntowaną pozycję na rynku i odnosi sukcesy. Dobry projekt graficzny nie tylko zachęci do skorzystania z usług, ale również sprawi, że informacje znajdujące się na kartoniku zapadną w pamięć. Przemyślany tekst na wizytówce pozwoli innym zorientować się w działalności firmy oraz poznać stanowisko osoby wręczającej kartonik.
Czym są wizytówki bigowane?
Wizytówki bigowane nieco różnią się od tych tradycyjnych. Tradycyjna wizytówka to prostokątny lub kwadratowy kartonik, na którym zmieści się minimum informacji o firmie i przedsiębiorcy. Jeżeli firmie zależy na wykorzystaniu miejsca dwukrotnie większego, warto wybrać wizytówki składane. Po przygotowaniu projektu i wydruku drukarnia składa je w taki sposób, aby nie powstały na nich niepożądane załamania. Jest to idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują zareklamować wszystkie swoje usługi w jednym miejscu, zachowując przy tym minimalistyczną formę wizytówki. Złożone wizytówki bigowane wyglądają tak samo, jak tradycyjne, jednak po rozłożeniu okazuje się, że jest na nich dwa razy więcej miejsca. Reklama o takich gabarytach może okazać się jeszcze bardziej pociągająca dla potencjalnego klienta, a informacje, jakie z niej uzyska, będą bardziej satysfakcjonujące. Przedsiębiorca może skorzystać z gotowych projektów lub stworzyć wizytówkę bigowaną od zera.