X

moje-gniezno.pl

PORTAL INFORMACYJNY POWIATU GNIEŹNIEŃSKIEGO

Wpływ diety na zaburzenia potencji i libido

Środa, 21 kwietnia 2021
  • Wpływ diety na zaburzenia potencji i libido

Zaburzenia potencji oraz spadek libido mogą mieć naprawdę różne przyczyny - od stresu przez andropauzę aż po choroby przewlekłe. Problemów jest naprawdę wiele, dlatego tak istotna jest dokładna diagnoza, która pozwoli na eliminację ich i umożliwi powrót do normalnego, wysokojakościowego życia seksualnego. Co gdy problemy z erekcją wynikają ze stylu życia?

Dieta a szeroko pojęte zdrowie

Żyjemy szybko, mamy dużo stresu, coraz częściej spożywamy przetworzone produkty, nie zdając sobie sprawy, jak negatywnie te czynniki odbijają się na naszym zdrowiu. Nieregularne posiłki, zajadanie emocji, słodkie napoje i fast foody szkodzą Twojemu organizmowi i przynoszą długofalowe problemy, którym czasem może zaradzić tylko lekarz. Tłusta, wysokocukrowa dieta bez bilansu witamin to niemal gotowy przepis na nadwagę i otyłość. Jednak problemów wynikających z niezdrowej diety jest o wiele więcej.

Osoby otyłe zdecydowanie częściej borykają się z innymi chorobami, które są dużym zagrożeniem dla życia i zdrowia. Są to zaburzenia pracy układu krążenia, w tym nadciśnienie, a także metabolizmu jak cukrzyca. Warto pomyśleć również o problemach odbijających się na życiu seksualnym, jak chociażby niższy poziom testosteronu czy brak odpowiedniego ukrwienia członka.
 

Dieta na potencję

Wiesz już, że niezdrowa dieta wpływa na cały Twój organizm. Decydując się na jej zmianę, masz szansę nie tylko wrócić do jakościowego współżycia, ale także zapewnić sobie długie i zdrowe życie. Jeśli walczysz z nadwagą, warto zacząć od diety z ujemnym bilansem kalorycznym oraz dołożyć ćwiczenia, co pomoże w odpowiedni i zdrowy sposób obniżyć wagę. Zmiany w diecie mogą też dotyczyć panów, których waga jest w normie. Należy zadbać, aby dieta została wzbogacona o kwasy omega - znajdziesz je w tłustych rybach czy orzechach. W przypadku diety mającej na celu podwyższenie testosteronu zawartość tłuszczu może wynosić nawet 20-30%.

Osobom walczącym z brakiem libido lub potencji nie poleca się diety o wysokiej zawartości węglowodanów. W przypadku białka wskazana jest ostrożność - zarówno niedobór, jak i nadmiar mogą negatywnie odbić się na produkcji testosteronu. Kolejną kwestią są warzywa i owoce - są źródłem witamin i minerałów, dlatego warto je spożywać w dużych ilościach. W przypadku problemów z potencją odradza się dietę wegetariańską i wegańską - brak białka zwierzęcego utrudnia wydzielanie testosteronu. Warto pamiętać także o odstawieniu alkoholu i papierosów.

Co gdy wprowadzone zmiany nie dają oczekiwanych efektów albo są one zbyt wolne? W takiej sytuacji warto sięgnąć po pomoc farmakologiczną. Na pewno nieraz słyszałeś o viagrze - jest to środek przebadany i cieszący się dużym zaufaniem pacjentów. Preparat daje szybkie, a jednocześnie zadowalające efekty. Jego połączenie ze zmianą stylu życia i redukcją czynników stresowych bez wątpienia przyniesie oczekiwane rezultaty.
 

Napisz komentarz

Komentarze(0)

PODOBNE TEMATY
Gainer - odżywka na masę Utarło się, że białko jest suplementem, które powinny stosować osoby zainteresowane kulturystyką. Proteiny... Piątek, 21 maja 2021
"A ja na to jak na lato!" Kolejne wyzwanie dietetyczno-sportowe Zapamiętaj datę - 10 maja 2021! To właśnie wtedy rusza kolejne wyzwanie dietetyczno-sportowe prowadzone... Czwartek, 29 kwietnia 2021
"Nie rób jaj" - podejmij wyzwanie! One nie odpuszczają! 1 marca ruszają z kolejnym wyzwaniem dietetyczno-treningowym "Nie rób jaj". To... Czwartek, 18 lutego 2021
Jak wyposażyć kuchnię, by korzystanie z niej było przyjemnością? Czeka cię urządzanie nowego mieszkania lub domu? A może generalny remont w dotychczasowym? Jeśli tak,... Czwartek, 4 lutego 2021