Obsługa petentów w Wydziale Komunikacji tylko po wcześniejszym zapisie telefonicznym
Sobota, 12 grudnia 2020
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Ze względu na wprowadzenie przez rząd stanu zagrożenia epidemicznego oraz dodatkowych ograniczeń niezbędnych do powstrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2, nastąpiło ograniczenie w jak największym zakresie bezpośrednich kontaktów. Powyższa sytuacja wymusiła przemodelowanie funkcjonowania Wydziału Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Wydział Komunikacji pracuje obecnie w systemie dwuzmianowym od godz. 7.00 - 13.00 i od godz. 14.00 - 20.00. Ze względu na panujące zimowe warunki atmosferyczne, oczekiwanie na zewnątrz oraz zakaz uruchomienia poczekalni wewnątrz budynku Starostwa od poniedziałku, 14.12.2020 roku, zostaje wprowadzona obsługa petenta tylko na zapisy telefoniczne.
- Rejestracja i demontaże - tel. 512 509 259
- Wydawanie stałych dowodów rejestracyjnych
- Wpis montażu gazu , haka - tel. 512 509 258
- Zbycie i nabycie pojazdu - tel. 61/424 07 09
- Prawa jazdy - tel. 61/424 07 08
- Transport - tel. 61/424 07 06
Zbycie i nabycie można zgłaszać drogą e-mailową (wniosek + umowa) na adres : rejestracja@powiat-gniezno.pl
Prosimy nie wrzucać dokumentów do rejestracji do skrzynki podawczej przy głównym wejściu.
tekst: Informacja prasowa
Komentarz nie został dodany. Wystąpiły błędy, spróbuj ponownie później.
Komentarz dodany. Ze względu na zdarzające się wulgarne i obraźliwe wpisy, komentarze są przesylane do administratora celem moderacji.
Po co te telefony jak nie moża się dodzwonić,a jak już termin nie wiadomo co miesiąc czekania