10 października rozpocznie się wydawanie laptopów i akcesoriów komputerowych w ramach projektu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. Sprzęt trafi do 525 uczniów z Gniezna. O dokłądnym terminie odbioru będą poinformowani telefonicznie.
Na początku października Urząd Miejski w Gnieźnie rozpocznie wydawanie laptopów oraz akcesoriów komputerowych: plecaka, słuchawek bezprzewodowych i myszki, dla uczennic i uczniów objętych projektem „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”. Komputery otrzyma 525 dzieci, dlatego akcja wydawania sprzętu potrwa kilka tygodni.
Rodzice i opiekunowie, którzy składali wnioski grantowe w imieniu swoich dzieci, podpiszą umowę darowizny, na podstawie której dzieci staną się właścicielami przekazywanych sprzętów. Uczniowie pełnoletni podpisują umowę darowizny i odbierają sprzęt samodzielnie.
Pracownicy Urzędu Miejskiego w Gnieźnie poinformują telefonicznie zainteresowanych o zaplanowanym terminie odbioru komputera i akcesoriów. Każdy obdarowany umówiony zostanie na konkretny dzień i godzinę, tak by uniknąć czekania w kolejkach.
WAŻNE:
Miejsce odbioru komputera: ul. Pocztowa 11, sala 3.6 (III piętro), wejście od strony parkingu za budynkiem.
Aby odebrać sprzęt rodzice muszą na miejscu potwierdzić informację o numerze PESEL dziecka oraz przynieść ze sobą:
– dowód osobisty (w celu potwierdzenia tożsamości);
– skrócony odpis aktu urodzenia dziecka (oryginał).
W przypadku innych niż rodzice opiekunów prawnych prosimy o zabranie odpisu postanowienia Sądu Rejonowego ustanawiającego opiekuna (oryginał do wglądu i 2 kopie).
Uczniowie pełnoletni podpisują umowę darowizny i odbierają sprzęt samodzielnie. Niezbędny do tego będzie dowód osobisty, w celu potwierdzenia tożsamości.
Jak każdy projekt unijny, ten również ma swoje szczególne wymagania. Uczniowie i uczennice muszą pozostać właścicielami otrzymanego sprzętu przez dwa lata i wykorzystywać go do celów związanych z nauką. Dodatkowo co 6 miesięcy od otrzymania, powinni składać do Urzędu Miejskiego informacje (oświadczenie) o posiadaniu komputera i wykorzystywaniu go zgodnie z przeznaczeniem. Oświadczenia można składać mailowo (na adres: ppgr@gniezno.eu), tradycyjną pocztą lub osobiście w budynku Urzędu Miejskiego w Gnieźnie.
Koszt komputerów, słuchawek i plecaków to 1 mln 352 tys. zł.
Jeden komentarz
Czy w Gnieźnie istniał jakiś PGR ? BO NIC O TYM NIE WIEM ! Wiem, że byli pracownicy PGR u mieszkają w Działyniu. Wiem, że byli pracownicy PGR u mieszkają w Fałkowie, w Łubowie czy w Mielnie . Ale w Gnieźnie? Gdzie ? O co tu chodzi ?