Zarządzasz e-sklepem bądź stroną internetową i zastanawiasz się nad odpowiednią metodą promocji swojej marki? To, że powinieneś zacząć zwracać uwagę w stronę wyszukiwarki, jest oczywiste. Jednak jak opracować długofalową strategię marketingową tak, by nasz biznes trwale pozostał na branżowym widnokręgu? W poniższym krótkim artykule postaramy się przybliżyć wam dwa najbardziej skuteczne sposoby na zapisanie się w świadomości internautów.
Znajdź najlepszą agencję do pozycjonowania
Jeżeli poważnie myślimy o zaistnieniu w sieci, nasza firmowa strona musi zostać sprawdzona pod kątem wymagań algorytmu Google. Ten proces nazywamy audytem SEO i z reguły zaraz po nim następuje szereg optymalizacji pod kątem wskazówek korporacji z Moutain View. Seowcy poddadzą metamorfozie kod strony, zapewnią jej szybsze ładowanie i odpowiednie wyświetlanie na mobilnych urządzeniach. Oprócz zaawansowanych kwestii technicznych przejdzie też czas na poprawę designu, estetyki, rozmieszczenia elementów i przystosowania odpowiednich funkcjonalności serwisu. Efekt końcowy to witryna, jaką można poddać pozycjonowaniu.
Na początku powinniśmy jednak zorientować się czy wybrana przez nas agencja ma się czym pochwalić. Należy szukać certyfikatów, referencji, ale i case studies – najlepiej jeśli dotyczyć będą firm pokroju naszej. Kiedy już wybierzemy markę z doświadczeniem, przyjdzie czas na prawdziwe pozycjonowanie stron, oparte na budowaniu zaplecza istotnych linków, oryginalnych treściach content marketingu, monitorowaniu wzmianek i dyskusji w sieci oraz oczywiście stałej obecności na portalach społecznościowych łączących nas z fanami.
Dlaczego pozycjonowanie warto wesprzeć kampanią Google Ads?
Walka o pozycje w wyszukiwarce jest czasochłonna i wymaga od nas stalowej cierpliwości oraz konsekwencji. Kiedy jednak nagle tracimy pierwszą lokatę w branżowym świecie lub gdy wysiłki pozycjonerów jeszcze na dobre nie zaczęły działać, musimy postawić na rozwiązanie, które w mgnieniu oka zabierze nas na zasłużone miejsce w TOP 1. Tak działa akcja promocyjna oparta o linki sponsorowane Google Ads.
W ustawieniach narzędzia konfigurujemy budżet, grono odbiorców, pory wyświetlania, ale i słowa kluczowe oraz model płatności. Kiedy w procesie pomoże nam specjalista z ddobrej agencji, zyskamy nie tylko ogromny zasięg, ale także zapłacimy wyszukiwarce tylko za kliknięcia w naszą reklamę (formuła PPC). Co więcej, na pierwsze efekty kampanii poczekamy jedynie kilkanaście minut od zatwierdzenia preferencji.
Źródło: https://www.inseo.pl/