11 lutego w ramach kampanii „Pomyśl, zanim usiądziesz za kierownicą, czyli dziecko bezpieczne na drodze” wszystkie przedszkolaki z „szóstki” uczestniczyły w spotkaniu w formie warsztatów edukacyjnych prowadzonych przez przedstawicieli korporacji Bridgestone. Kampania inspirowana jest globalną akcją „Think before you drive” organizowaną przez fundację Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA), korporację Bridgestone oraz związki motoryzacyjne na całym świecie. Jej celem jest promowanie zachowań zapewniających bezpieczeństwo dzieciom i dorosłym na drogach.
Niewątpliwie atrakcją spotkania był manekin Jan – jeden z animatorów firmy Bridgestone przebrany w specjalny, żółty strój manekina testowego używanego w symulacji wypadków samochodowych.
Podczas interaktywnych zajęć przedszkolaki dowiedziały się również o zagrożeniach jakie mogą wystąpić na drodze i jak im zapobiegać. Dzieci spontanicznie dzieliły się także swoją wiedzą z zakresu ruchu drogowego i jak być widocznym na drodze oraz doświadczeniami wynikającymi z podróżowania samochodem z rodzicami.
Spotkanie przebiegało w radosnej atmosferze i atrakcyjnej formie, dzięki której treści były efektywnie przyswajane przez małego odbiorcę.