Naklejki podłogowe – co je cechuje?
Z roku na rok coraz więcej przedsiębiorców rezygnuje z kosztownych i w zasadzie mało skutecznych form reklamy na rzecz tańszych, a zarazem efektywnych rozwiązań. Mowa tutaj zwłaszcza o niesamowitych korzyściach, jakie oferują przede wszystkim starannie zaprojektowane naklejki podłogowe. Tego typu forma reklamy pozwala na dotarcie z przekazem reklamowym do bardzo szerokiego grona odbiorców – oczywiście warunkiem jest ich właściwe przygotowanie. Najważniejsze jest to, aby posiadały one różnorodne elementy dekoracyjne.
W przypadku naklejek elementy graficzne są istotniejsze od tekstu. Przy ich projektowaniu trzeba unikać zwartych bloków tekstu, nawet w przypadku, gdy wymiar naklejki to umożliwia. Wynika to oczywiście z faktu, iż ludzie są zabiegani i nie mają ani ochoty ani czasu, aby czytać rozbudowane opisy ofert oraz produktów. Z kolei ciekawy kształt oraz oryginalna grafika zapadnie w pamięć i pomoże budować świadomość marki.
Dowolne kształty i kolory
Niesamowitą siłą naklejek podłogowych jest też fakt, iż można przygotowywać je w dowolnie wybranych kształtach – wszystko zależy oczywiście od tego, jaką funkcję mają one pełnić. Dla przykładu: naklejki o charakterze informacyjnym w galeriach handlowych często posiadają kształt strzałki, z kolei reklamowe bardzo często są okrągłe. te o charakterze dekoracyjnym przyjmują z kolei bardzo zróżnicowane kształty.