Gniezno idzie z duchem czasu. Już niedługo mieszkańcy będą mogli umawiać się na rejestrację pojazdów przez internet, co pozwoli na obsługę bez konieczności stania w kolejce. To nowoczesne rozwiązanie, choć skierowane do wszystkich, szczególnie ułatwi życie tym, którzy cenią sobie czas i wygodę.
Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gnieźnie niebawem wprowadzi nowe możliwości, które mają na celu usprawnienie obsługi petentów. Mieszkańcy, chcący zarejestrować swoje pojazdy, będą mogli zarezerwować termin wizyty przez internet, co pozwoli na natychmiastową obsługę bez oczekiwania.
Dzięki nowej opcji rezerwacji przez stronę internetową starostwa, petenci mogą z łatwością umówić się na dogodny termin, co niemal całkowicie eliminuje konieczność stania w kolejkach. Takie rozwiązanie szczególnie przyda się osobom, które mają napięty grafik i chcą szybko załatwić formalności związane z rejestracją pojazdów.
Władze powiatu oraz dyrektor wydziału podkreślają jednak, że nie zamierzają rezygnować z tradycyjnej formy obsługi.
Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy mieszkańcy, zwłaszcza seniorzy, korzystają z internetu. Dlatego pozostawiamy możliwość tradycyjnej rejestracji w urzędzie – mówi Wojciech Krawczyk, dyrektor Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gnieźnie.
Wprowadzenie internetowej rezerwacji terminu rejestracji pojazdów to kolejny krok w stronę poprawy komfortu obsługi mieszkańców powiatu gnieźnieńskiego. Dzięki temu rozwiązaniu każdy, kto ceni sobie wygodę i oszczędność czasu, będzie mógł skorzystać z nowoczesnych udogodnień, a tradycyjna forma obsługi nadal pozostanie dostępna dla osób preferujących bezpośredni kontakt z urzędem.
3 komentarze
Za granicą takie coś jak rejestracja pojazdu czy przerejestrowanie zajmuje od 15 do 30 minut .W Polsce byłem w urzędzie o 9:30 załapałem się na numerek bo o 11 już nie było mój numerek pojawił się o 14:30 hahahah jeszcze kobita miała pretensje że chce zapłacić gotówką więc musiałem latać po mieście i robić szybki przelew hahahah Tak urząd idzie z duchem czasu i frontem do klienta że mają pretensje że ktoś chce płacić gotówką Wydział komunikacji to dno i wodorosty i metr mułu
Przecież to nic nowego. Internetowo i telefonicznie można umawiać się na konkretną godzinę od kilkunastu lat w wydziale
buahahahahahahahahahaha chyba swoich znajomków tak przyjmujecie 😉