Kibice Carbon Startu Gniezno wykazali się największym zaangażowaniem w konkursie Twój Nice Klub, zorganizowanym przez sponsora tytularnego ligi – firmę Nice, i dzięki ponad 3 tys. głosów klubowi działacze będą mogli zautomatyzować swój stadion produktami firmy Nice o wartości 7,5 tys. zł brutto. Drugie miejsce zajął KMŻ Lublin, a trzecie – GKM Grudziądz.
Wręczenie symbolicznego vouchera oraz oficjalne ogłoszenie wyników miało miejsce w czasie niedzielnego meczu w Gnieźnie – pomiędzy miejscowym Carbon Startem a GKM-em Grudziądz. Licznie zgromadzeni przy ulicy Wrzesińskiej kibice przyjęli informację z dużym entuzjazmem. Serdecznie dziękuję kibicom wszystkich klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej za zaangażowanie. Od początku rywalizacji klub z Gniezna znajdował się w czołówce i choć w końcowej fazie dużą aktywnością wykazali się kibice z Lublina i Grudziądza, to jednak kibice z Pierwszej Stolicy Polski okazali się najlepsi. Mam nadzieję, że ufundowana przez nas nagroda poprawi infrastrukturę obiektu lub parku maszyn – powiedział Adam Krużyński, dyrektor zarządzający Nice Polska. Nagroda została przekazana na ręce sponsora klubu, Pawła Sochackiego, oraz członka zarządu, Arkadiusza Rusieckiego.
Zasady konkursu były bardzo proste – zainteresowane kluby umieściły na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych baner reklamowy Nice Polskiej Ligi Żużlowej z aktywnym linkiem poświęconym każdemu klubowi. Zwyciężył ten klub, którego kibice zanotowali najwięcej unikalnych wejść na stronę konkursową.
Kibice Carbon Startu Gniezno zanotowali ponad 3,3 tys. unikalnych wejść na stronę. W nagrodę klub otrzymał voucher o wartości 7,5 tys. zł brutto. Ta kwota wystarczy na montaż szlabanu, bram garażowych czy automatyki do bram wjazdowych. Na drugim miejscu uplasował się KMŻ Lublin, przekraczając 2 tys. głosów – w nagrodę klub otrzyma voucher o wartości 6 tys. zł brutto. Na trzecim miejscu ostatecznie znalazł się GKM Grudziądz, który w ostatnich tygodniach spadł na najniższy stopień podium, zajmując przez długi okres trwania konkursu drugie miejsce. Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca jest voucher o wartości 4,5 tys. zł brutto. Kluby samodzielnie będą mogły dokonać wyboru produktów z oferty sponsora, które w największym stopniu usprawnią komunikację na tych obiektach. Urządzenia zostaną zainstalowane jeszcze we wrześniu przez partnerów handlowych Nice.
Konkurs Twój Nice Klub to tylko jeden z elementów aktywnego sponsoringu Nice PLŻ. W najbliższym czasie miasta klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej, które awansowały do fazy play-off, odwiedzą piękne i zmysłowe Nice Girls. Cztery dziewczyny zostały wybrane w głosowaniu kibiców. Ewelina, Natalia, Ola i Justyna uzyskały największe poparcie internautów. W minimiasteczku Nice w czasie meczów Nice PLŻ będzie można zrobić sobie wspólne zdjęcie z Nice Girls, poznać budowę motocykla żużlowego oraz zapoznać się z ofertą sponsora tytularnego ligi.
Przypominamy, że w tym sezonie dzięki trójstronnemu porozumieniu pomiędzy Polskim Związkiem Motorowym, firmą Nice oraz Telewizją Polską sport żużlowy powrócił na otwartą antenę TVP.
Zasady konkursu były bardzo proste – zainteresowane kluby umieściły na swojej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych baner reklamowy Nice Polskiej Ligi Żużlowej z aktywnym linkiem poświęconym każdemu klubowi. Zwyciężył ten klub, którego kibice zanotowali najwięcej unikalnych wejść na stronę konkursową.
Kibice Carbon Startu Gniezno zanotowali ponad 3,3 tys. unikalnych wejść na stronę. W nagrodę klub otrzymał voucher o wartości 7,5 tys. zł brutto. Ta kwota wystarczy na montaż szlabanu, bram garażowych czy automatyki do bram wjazdowych. Na drugim miejscu uplasował się KMŻ Lublin, przekraczając 2 tys. głosów – w nagrodę klub otrzyma voucher o wartości 6 tys. zł brutto. Na trzecim miejscu ostatecznie znalazł się GKM Grudziądz, który w ostatnich tygodniach spadł na najniższy stopień podium, zajmując przez długi okres trwania konkursu drugie miejsce. Nagrodą za zajęcie trzeciego miejsca jest voucher o wartości 4,5 tys. zł brutto. Kluby samodzielnie będą mogły dokonać wyboru produktów z oferty sponsora, które w największym stopniu usprawnią komunikację na tych obiektach. Urządzenia zostaną zainstalowane jeszcze we wrześniu przez partnerów handlowych Nice.
Konkurs Twój Nice Klub to tylko jeden z elementów aktywnego sponsoringu Nice PLŻ. W najbliższym czasie miasta klubów Nice Polskiej Ligi Żużlowej, które awansowały do fazy play-off, odwiedzą piękne i zmysłowe Nice Girls. Cztery dziewczyny zostały wybrane w głosowaniu kibiców. Ewelina, Natalia, Ola i Justyna uzyskały największe poparcie internautów. W minimiasteczku Nice w czasie meczów Nice PLŻ będzie można zrobić sobie wspólne zdjęcie z Nice Girls, poznać budowę motocykla żużlowego oraz zapoznać się z ofertą sponsora tytularnego ligi.
Przypominamy, że w tym sezonie dzięki trójstronnemu porozumieniu pomiędzy Polskim Związkiem Motorowym, firmą Nice oraz Telewizją Polską sport żużlowy powrócił na otwartą antenę TVP.