Jesienne miesiące to czas wytężonych prac inwestycyjnych. Prezydent Jacek Kowalski doglądał postępów prac drogowych. 3 października oglądał efekty prac podjętych przez GDDKiA na trasie S5. Gnieźnianie podróżujący tą trasa z pewnością widzą poprawę jakości poruszania się tą drogą. Należy dodać, że GDDKiA położyła warstwę nawierzchni odporną na okleinowanie. W planach na przyszły rok są dalsze plany prac aż do granic województwa poznańskiego, co z pewnością ucieszy kierowców poruszających się w tym kierunku.
Na odcinku ul. Chrobrego od ul. Sienkiewicza do ul. Łubieńskiego wykonano remont kapitalny jezdni. Po uprzednim sfrezowaniu asfaltobetonu ułożono nowe warstwy, wymieniono na nowe wpusty uliczne oraz pokrywy studni rewizyjnych od kanalizacji ogólno spławowej oraz odnowiono oznakowanie poziome. Prace realizowane na odcinku o długości 182 mb, wartość prac 135 tys. zł.
Zakończono również prace na ulicy Artyleryjskiej. Na odcinku o długości 164 mb, o średniej szerokości 3 mb wykonano nowy chodnik wraz ze zjazdami do posesji. Wartość robót to 84 tys. zł.
Zakończono również odtwarzanie nawierzchni w ramach zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej na os. Pławnik i Przylesie w Gnieźnie". W ramach tych prac położono siec kanalizacyjną i odtworzono nawierzchnię na ulicach: Pławnik, Kampanii Wrześniowej, Suchej Borowej, Borowej Sięgacz, Jałowcowej, Żołnierskiej, Cyprysowej, Wiklinowej, Osikowej, Jodłowej, Wiosny Ludów, Sosnowej, Modrzewiowej, Świerkowej, Armii Poznań, Grabowej, Leśnej, Podleśnej, Dębińskiej, Dębińskiej Sięgacz oraz łącznik Grabowa-Dębińska.
Urząd Miejski
Jeden komentarz
Oczywiście, nie każdy jest fachowcem jeśli chodzi o inżynierię lądową, ale tutaj są takie błędy, że aż ręce opadają…
Proszę, by redakcja zwróciła uwagę na to i poprawiła te rażące „kwiatki” (i to 3 aż, w 1. akapicie).
– „3 października oglądał efekty prac podjętych przez GDDKiA na trasie S5” => S5? o ile mi wiadomo, to roboty drogowe były wykonywane na drodze krajowej nr 5, a nie S5. Odcinek od ronda, do węzła nie posiada nawet parametrów, które przeznaczone są dla dróg ekspresowych….
– „Należy dodać, że GDDKiA położyła warstwę nawierzchni odporną na okleinowanie.” => okleinowanie? Chyba to jakieś nowe pojęcie w technologii robót drogowych. O koleinowaniu to coś mi wiadomo, ale okleinowaniu, to sądze, że nawet Niemcy (których wszyscy stawiają za wzór solidności ) o tym nie słyszeli.
– „województwa poznańskiego” – ciekawe…..
No i czepiać się można też asfaltobetonu, ale to już pewnie wykracza poza podstawowe umiejętności.