Wydział Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego uprzejmie informuje, że otwiera się do bezpośredniej obsługi petentów z poczekalnią wewnątrz budynku z zachowaniem reżimu sanitarnego od poniedziałku 18.01.2021 r w godzinach: poniedziałek od 7:30 do 17:00, od wtorku do piątku od 7:30 do 15:00.
Od 18 stycznia zostaje wprowadzona obsługa petent w zakresie:
- Rejestracja telefoniczne na umówiony termin tel. 512 509 259
- Rejestracja na umówiony termin w systemie on-line:
wydawanie dowodów stałych, wpis montażu haka, zbycie i nabycie, transport ze strony Starostwa Powiatowego www.powiat-gniezno.pl - Obsługa bezpośrednia we wszystkich sprawach po wcześniejszym pobraniu biletu z urządzenia zarządzającego kolejką.
Ponadto na stronie www.powiat-gniezno.pl zostaje na bieżąco edytowana strona informująca o ilości czynnych stanowisk według załatwianej sprawy, ilości oczekujących i aktualnie załatwianym petencie.