Kubek termiczny, niegdyś zarezerwowany dla turystów, wczasowiczów i podróżników, teraz trafił do naszych biur, samochodów i domów. Dzisiejsze szybkie tempo życia nieraz nie pozwala w spokoju rozkoszować się ciepłą kawą, co rusz zmuszając do wypicia jej w drodze do pracy. Nikt przecież nie lubi zimnej, pozbawionej aromatu kawy! Czas więc wybrać odpowiedni kubek termiczny z możliwością własnego nadruku!
Tworzenie próżni
Zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że kubek jest termiczny? Kubki termiczne w rzeczywistości nie mają w sobie żadnego elementu grzejnego. Izolacja polega na zastosowaniu próżni, która powstaje między dwiema warstwami kubka – wewnętrzną i zewnętrzną. Ponieważ próżnia ogranicza przepływ powietrza, ciepły płyn z kubka nie wychładza się od razu, bo nie ma powietrza, do którego mogłoby się przenieść ciepło. Działa to też w drugą stronę: zimne płyny w kubku nie nagrzewają się, ponieważ ciepło z zewnątrz nie może przejść przez próżnię w przeciwnym kierunku i ogrzać zawartości kubka. Kubek termiczny przydaje się więc nie tylko zimą. Główną ich zaletą jest całoroczna funkcjonalność, dlatego tym bardziej kubki termiczne z możliwością personalizacji stanowią świetną opcję na prezent reklamowy.
Szeroki asortyment
Na wstępie zaznaczmy, że choć używamy sformułowania „kubek termiczny”, nie mamy bynajmniej na myśli tradycyjnie rozumianego kubka z uchem. Szeroka gama produktów termicznych dotyczy zarówno kubków z uchwytem, jak i butelek i termosów dostępnych w wielu różnych rozmiarach, kształtach i wzornictwie dostosowanym do rozmaitych preferencji. Możliwość oznakowania kubka termicznego logo firmy i innymi własnymi danymi w różnych technologiach nadruku oraz grawerem, czyni z niego mocnego pretendenta na użyteczny upominek firmowy.
Jakie kubki termiczne z własnym nadrukiem mamy do wyboru?
Przejrzeliśmy ofertę sklepu z gadżetami reklamowymi OpenGift.pl. Do wykonania warstw izolacyjnych kubków termicznych z logo używa się dwóch głównych materiałów. W opcjach nieco bardziej budżetowych zwykle wykorzystuje się plastik (polipropylen), podczas gdy produkty premium mają wnętrza ze stali nierdzewnej (SS – stainless steel), a nieraz i metalowe elementy zewnętrzne. Obie opcje są łatwe do czyszczenia i odpowiednio wykończone nie przeciekają, przy czym plastik jest lżejszy, a metal cięższy i trwalszy. Kubki termiczne mogą mieć całkowicie otwierane wieczko (jak w termosie) lub ustnik. Zastosowanie specjalnego mechanizmu ustnika (na „klik”) pomaga jeszcze bardziej zniwelować straty ciepła przy zachowaniu 100% szczelności. W ofercie sklepu są także kubki termiczne częściowo szczelne, co głównie dotyczy pokrywki – w tej opcji kubki należy transportować wyłącznie wieczkiem do góry.
Dlaczego warto używać naczyń termicznych do promocji firmy?
Użyteczność kubków termicznych z napisami sprawia, że są one świetnym narzędziem do promocji firmy. W gadżetach reklamowych liczy się coś więcej niż logo firmowe na nic nieznaczącym przedmiocie. Upominek firmowy ma za zadanie stworzyć trwałą więź odbiorcy z marką i zaspokoić go na tyle, by nie szukał produktów (lub usług) u konkurencji. Jeśli wybierzesz gadżet reklamowy, który jest przydatny w życiu codziennym, a dodatkowo podarunek zaskoczy klienta, urzeknie go funkcjonalnością i jakością, na pewno zostawi go dla siebie na dłużej. Przy okazji logo twojej firmy subtelnie będzie mu o tobie przypominać, a o to właśnie chodzi, prawda?
Zastanawiałeś się kiedyś, co sprawia, że kubek jest termiczny? Kubki termiczne w rzeczywistości nie mają w sobie żadnego elementu grzejnego. Izolacja polega na zastosowaniu próżni, która powstaje między dwiema warstwami kubka – wewnętrzną i zewnętrzną. Ponieważ próżnia ogranicza przepływ powietrza, ciepły płyn z kubka nie wychładza się od razu, bo nie ma powietrza, do którego mogłoby się przenieść ciepło. Działa to też w drugą stronę: zimne płyny w kubku nie nagrzewają się, ponieważ ciepło z zewnątrz nie może przejść przez próżnię w przeciwnym kierunku i ogrzać zawartości kubka. Kubek termiczny przydaje się więc nie tylko zimą. Główną ich zaletą jest całoroczna funkcjonalność, dlatego tym bardziej kubki termiczne z możliwością personalizacji stanowią świetną opcję na prezent reklamowy.
Szeroki asortyment
Na wstępie zaznaczmy, że choć używamy sformułowania „kubek termiczny”, nie mamy bynajmniej na myśli tradycyjnie rozumianego kubka z uchem. Szeroka gama produktów termicznych dotyczy zarówno kubków z uchwytem, jak i butelek i termosów dostępnych w wielu różnych rozmiarach, kształtach i wzornictwie dostosowanym do rozmaitych preferencji. Możliwość oznakowania kubka termicznego logo firmy i innymi własnymi danymi w różnych technologiach nadruku oraz grawerem, czyni z niego mocnego pretendenta na użyteczny upominek firmowy.
Jakie kubki termiczne z własnym nadrukiem mamy do wyboru?
Przejrzeliśmy ofertę sklepu z gadżetami reklamowymi OpenGift.pl. Do wykonania warstw izolacyjnych kubków termicznych z logo używa się dwóch głównych materiałów. W opcjach nieco bardziej budżetowych zwykle wykorzystuje się plastik (polipropylen), podczas gdy produkty premium mają wnętrza ze stali nierdzewnej (SS – stainless steel), a nieraz i metalowe elementy zewnętrzne. Obie opcje są łatwe do czyszczenia i odpowiednio wykończone nie przeciekają, przy czym plastik jest lżejszy, a metal cięższy i trwalszy. Kubki termiczne mogą mieć całkowicie otwierane wieczko (jak w termosie) lub ustnik. Zastosowanie specjalnego mechanizmu ustnika (na „klik”) pomaga jeszcze bardziej zniwelować straty ciepła przy zachowaniu 100% szczelności. W ofercie sklepu są także kubki termiczne częściowo szczelne, co głównie dotyczy pokrywki – w tej opcji kubki należy transportować wyłącznie wieczkiem do góry.
Dlaczego warto używać naczyń termicznych do promocji firmy?
Użyteczność kubków termicznych z napisami sprawia, że są one świetnym narzędziem do promocji firmy. W gadżetach reklamowych liczy się coś więcej niż logo firmowe na nic nieznaczącym przedmiocie. Upominek firmowy ma za zadanie stworzyć trwałą więź odbiorcy z marką i zaspokoić go na tyle, by nie szukał produktów (lub usług) u konkurencji. Jeśli wybierzesz gadżet reklamowy, który jest przydatny w życiu codziennym, a dodatkowo podarunek zaskoczy klienta, urzeknie go funkcjonalnością i jakością, na pewno zostawi go dla siebie na dłużej. Przy okazji logo twojej firmy subtelnie będzie mu o tobie przypominać, a o to właśnie chodzi, prawda?