Jana świetnie znają wielkopolskie maluchy. Na co dzień jest bohaterem akcji edukacyjnej Think Before You Drive, w ramach której, wraz z wolontariuszami Bridgestone, odwiedza przedszkola i podstawówki w naszym województwie, by rozmawiać z najmłodszymi nt. zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym, konieczności zapinania pasów podczas jazdy samochodem, noszenia kamizelki odblaskowej czy o tym pod jaki numer zadzwonić, gdy grozi nam niebezpieczeństwo. W akcji do tej pory udział wzięło ponad 35 tysięcy dzieci.
Gdy aura zmienia się na jesienną, a dni stają się coraz krótsze, Jan otrzymuje dodatkową misję. W tym roku - już po raz trzeci zadba o bezpieczeństwo nie tylko uczniów i przedszkolaków, ale również dorosłych Wielkopolan. Wszystko to w ramach kolejnej edycji inicjatywy „Bądź bezpieczny na drodze” organizowanej przez fabrykę Bridgestone Poznań.
Podczas poprzednich dwóch edycji naszej akcji Jan rozdał przechodniom ponad 20 tysięcy odblasków, które poprawiają widoczność pieszych - umieszczone na plecaku, torbie czy ramieniu dają sygnał kierowcy, by zwolnił i zachował bezpieczną odległość. Odblaski cieszą się ogromną popularnością zarówno wśród dzieci, które w zeszłych latach chętnie przybijały piątki z Janem odbierając upominek, jak również wśród dorosłych - mówi Maciej Urbaniak z Bridgestone Poznań.
Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. W ramach codziennej działalności naszej firmy zapewniamy je naszym pracownikom, jak również kierowcom - dostarczając im produkty najwyższej jakości. Co roku troszczymy się również o edukację dzieci, aby bezpieczeństwo na drodze było stałym elementem ich życia. Nie zapominamy jednak o innych mieszkańcach naszego województwa. Postanowiliśmy podkreślać istotę widoczności pieszych na drodze, szczególnie w miesiącach jesiennych, stąd też pojawił się pomysł rozdawania odblasków przez Jana. Ten rok jest wyjątkowy ze względu na zagrożenie epidemiologiczne, które nas dotknęło. Zdecydowaliśmy więc o rozszerzeniu tegorocznych zestawów bezpieczeństwa o dodatkowe elementy - dodaje Martyna Stando, jedna z organizatorek akcji.
W tym roku Jan będzie rozdawał przechodniom całe pakiety, w których, poza odblaskami, znajdą się także maseczka ochronna i płyn dezynfekujący, pomocne podczas codziennych obowiązków.
Gdy aura zmienia się na jesienną, a dni stają się coraz krótsze, Jan otrzymuje dodatkową misję. W tym roku - już po raz trzeci zadba o bezpieczeństwo nie tylko uczniów i przedszkolaków, ale również dorosłych Wielkopolan. Wszystko to w ramach kolejnej edycji inicjatywy „Bądź bezpieczny na drodze” organizowanej przez fabrykę Bridgestone Poznań.
Podczas poprzednich dwóch edycji naszej akcji Jan rozdał przechodniom ponad 20 tysięcy odblasków, które poprawiają widoczność pieszych - umieszczone na plecaku, torbie czy ramieniu dają sygnał kierowcy, by zwolnił i zachował bezpieczną odległość. Odblaski cieszą się ogromną popularnością zarówno wśród dzieci, które w zeszłych latach chętnie przybijały piątki z Janem odbierając upominek, jak również wśród dorosłych - mówi Maciej Urbaniak z Bridgestone Poznań.
Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. W ramach codziennej działalności naszej firmy zapewniamy je naszym pracownikom, jak również kierowcom - dostarczając im produkty najwyższej jakości. Co roku troszczymy się również o edukację dzieci, aby bezpieczeństwo na drodze było stałym elementem ich życia. Nie zapominamy jednak o innych mieszkańcach naszego województwa. Postanowiliśmy podkreślać istotę widoczności pieszych na drodze, szczególnie w miesiącach jesiennych, stąd też pojawił się pomysł rozdawania odblasków przez Jana. Ten rok jest wyjątkowy ze względu na zagrożenie epidemiologiczne, które nas dotknęło. Zdecydowaliśmy więc o rozszerzeniu tegorocznych zestawów bezpieczeństwa o dodatkowe elementy - dodaje Martyna Stando, jedna z organizatorek akcji.
W tym roku Jan będzie rozdawał przechodniom całe pakiety, w których, poza odblaskami, znajdą się także maseczka ochronna i płyn dezynfekujący, pomocne podczas codziennych obowiązków.