Internet sam w sobie już dawno przestał być jakąkolwiek nowinką, trudno wręcz wyobrazić sobie bez nieco codzienne funkcjonowanie. Korzystaniu z niego towarzyszą jednak nowe możliwości, a jednocześnie nowe wyzwania, które powinien mieć na uwadze każdy, komu zależy na skutecznej promocji – bo przecież zwłaszcza w tym obszarze rola sieci ciągle rośnie. Wsparcie fachowców pozwala w porę na nie odpowiedzieć i wykorzystać szansę na dotarcie do klientów.
Już od lat nie można lekceważyć roli smartfonów i innych urządzeń mobilnych – jednym z istotnych czynników rankingowych Google jest responsywność strony, czyli przystosowanie do wyświetlania na ekranach o różnych wymiarach. Doceniają to jednak także sami internauci, w dużej mierze to właśnie ich oczyma stara się patrzeć na poszczególne witryny wyszukiwarka. Aby uzmysłowić sobie wagę tego zagadnienia, wystarczy wspomnieć, że już jakiś czas temu procent zakupów dokonywanych w naszym kraju przy użyciu telefonów przekroczył 25% i stale rośnie. Zadbaj więc o to, by i Twoja strona była na to gotowa! Ich stosunkowo nieduże (choć rosnące) ekrany to nie jednak nie jedyna rzecz, jaką musimy mieć na uwadze.
To właśnie na smartfonach najczęściej korzystamy z funkcji wyszukiwania głosowego. To jeden z widocznych przejawów dokonującego się właśnie przełomu technologicznego, dzięki któremu sprzęt, którym dysponujemy zdolny jest do coraz skuteczniejszej interakcji z otoczeniem, nie stanowiąc już jedynie nośnika dla zamkniętego, cyfrowego świata. Jest to doskonałe ułatwienie, zwłaszcza, gdy znajdujemy się w drodze i musielibyśmy się na dłuższą chwilę zatrzymać bądź zwolnić kroku, by wpisać interesujące nas frazy. Zmienia się jednak nie tylko sposób, w jakie komunikujemy się z urządzeniem, ale także treść stosowanych przy tym fraz! Jeśli nie weźmiesz tego pod uwagę, możesz pozostać poza zasięgiem coraz szerszego grona potencjalnych klientów. Nie dopuść do tego!
Dobra agencja zadba o wszystko, czego potrzebujesz w zakresie SEO
Korzystając z wyszukiwania głosowego z reguły stosujemy dłuższe frazy niż pisane, ich postać różni się jednak także od tych, które określamy mianem long tail, zwykle dotyczących ściślej określonych produktów bądź ich kategorii. Bardziej odpowiadają one normalnemu sposobowi, w jaki się wypowiadamy. Jak znaleźć odpowiedź na pytanie, czy takie właśnie powinniśmy brać pod uwagę i jak je ustalić?
Konieczne jest fachowe wsparcie, jakiego może udzielić np. Agencja INPOZYCJONOWANIE. Wnikliwa analiza fraz kluczowych i rynku pozwoli przyjąć najlepszą dla danego biznesu strategię. Kolejna rzecz to oczywiście rzetelna realizacja. Tu także zespół fachowców jest nieodzowny, nie tylko dlatego, że góruje nad amatorami wiedzą, ale też ze względu na to, że jest w stanie to wykonać niższym kosztem – jakkolwiek czasy, gdy skuteczne pozycjonowanie mogło być bardzo tanie już minęły i nic nie wskazuje na to, by mogło się to jeszcze zmienić. Efekty takiej inwestycji sprawiają jednak, że nigdy nie jest ona bezcelowa. Walcz o każdą lokatę! Największą popularność zapewnia oczywiście ścisła czołówka, znaczący wzrost odczujemy jednak po zdobyciu miejsca na pierwszej stronie, nierzadko także po znalezieniu się polu widzenia niewymagającym przewijania ekranu. Na rezultaty trzeba jednak poczekać – nie zwlekaj zatem!
Jeden komentarz
Internet to przykrywka do śledzenia I nie mówcie, że ie bo nawet głupie reklamy już was śledzą. Telefony po przez GPS zamierzają położę ie A funkcja nagrywania podsluchuje. Otwórzcie ludzie oczy bo was omamiaja