Choć wygoda i szybkość przesyłu informacji, jaką oferują dziś nowe technologie, pozwala na bardzo dużo, to okazje do wszelkiego rodzaju bezpośredniego kontaktu nadal stanowią bardzo ważną rzecz w działaniach marketingowych. Inaczej niż ma to miejsce w przypadku wielu spośród odbiorców reklam czy innych tego typu komunikatów, gości stoisk targowych czy punktów usługowych trudno zwykle określić mianem przypadkowych. Ich obecność jest więc niezwykle cenna i trzeba podnieść szansę, że przyniesie nam korzyści.
Niejednokrotnie może się zdarzyć, że sama obecność na kluczowym dla branży wydarzeniu czy też dobra lokalizacja punktu handlowego bądź usługowego sprawi, że będziemy mogli cieszyć się zadowalającymi korzyściami. Nie należy być jednak tego pewnym i lepiej w każdym przypadku zadbać o to, by postać naszej ekspozycji czyniła z niego jak najskuteczniejsze narzędzie promocji.
Oznacza to, że musi być w ona w pełni podporządkowana przyjętym przez nas szczegółowym celom promocyjnym. Jakie pozycje z naszej oferty szczególnie warte są wyeksponowania? Które mogą dać nam przewagę nad rywalami? A może zachodzi potrzeba, by część z nich wyróżnić z innych przyczyn?
Łatwość adaptacji, jaką oferują konstrukcje ekspozycyjne dostępne np. w ofercie firmy Omega System sprawia, że nasze stoiska bez nadmiernych kosztów mogą stale ewoluować, nie pozwalając na monotonię i ciągle na nowo wzbudzając zainteresowanie. Wystarczy, że zadbamy o to, by cała ta oprawa rzeczywiście mogła towarzyszyć czemuś wartemu uwagi.
Najlepiej nawet dopracowane stoisko to jednak nie wszystko. Praca jego obsługi jest niezmiernie istotna, nawet jeśli jesteśmy przekonani, że nasze nowości czy inne sukcesy, którymi możemy się pochwalić, mówią same za siebie.
Standy reklamowe to doskonały oręż w walce o zainteresowanie odbiorcy
Fachowa wiedza musi iść w parze z umiejętnością nawiązywania owocnych interakcji. Ich efekty mogą jednak okazać się krótkotrwałe, jeśli każdy będzie odchodził od nas z pustymi rękoma. Warto więc korzystać z różnego rodzaju drobnych gadżetów, zwłaszcza takich zdolnych spełniać praktyczne funkcje, kluczowe są jednak treściwe materiały informacyjne. Także teraz, w dobie internetu – tysiące komunikatów migoczących nam przed oczyma na ekranach naszych urządzeń na małe szanse utkwić nam w pamięci. Za to nawet prosta ulotka, którą można zachować jest w stanie ponowne zainteresowanie skutecznie wzbudzić. Ważne, jedynie, by trafiała we właściwe ręce.
Kolportaż wśród już wstępnie zainteresowanych gości stosik pozwala ten warunek spełnić. Niezwykle przydatnym narzędziem są tu standy reklamowe, mogące pełnić takie role, jakich oczekiwać od nich będzie użytkownik. To element znacznie bardziej efektowny niż prosty stojak na druki, umożliwia też montaż ekranów czy innych urządzeń. Dostosowany do postaci całej ekspozycji, wyróżniając się na jej tle w strefie frontowej, będzie też pełnił rolę totemu pozwalającego na jej błyskawiczną identyfikację z punktu widzenia przemieszczających się po terenie targów czy centrum handlowego osób.