Już wyraźnie ponad połowa Polaków dokonuje zakupów w sieci. Gwałtownie rośnie przy tym odsetek badanych, który uważa je za bezpieczne, toteż rynek ten staje się coraz bardziej obiecującym. Nie znaczy to jednak, że pozostać na nim łatwo. Choć sklep internetowy pozwala nam dotrzeć do niezliczonej rzeszy odbiorców bez względu na to, gdzie zlokalizowana jest jego siedziba, to i liczba konkurentów także nie jest mała. Trzeba więc od razu podjąć działania pozwalające na ich pokonanie. Dowiedz się jakie!
Jeśli potencjalny klient nie znajdzie Cię od razu, nie będzie Twój
Choć możliwości, jakie otwiera przed nami internet znacznie rozszerzyły się w porównaniu do tego, czym zachwycaliśmy się przed dekadami, a dostęp do niego stał się niezwykle szeroki i łatwy, to sposób w jaki, z niego korzystamy pod pewnymi względami nie uległ zmianie. Wynika to bowiem z naszej natury – zasadniczo nikt nie chce robić nic więcej, niż naprawdę w danym momencie potrzeba. Rozkład popularności poszczególnych pozycji na liście wyników wyszukiwania Google jest tego niezbitym dowodem. W ciągu minionych lat ulegał on wszak nieznacznym zmianom, np. na skutek wydłużenia ekranu związanego z rozpowszechnieniem się urządzeń mobilnych, jednak tak czy inaczej posiadanie jednego z kilku pierwszych miejsc jest gwarantem wysokiej liczby odwiedzin. Jak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, tylko bardzo niewielka część internautów kontynuuje poszukiwania znalazłszy już to, co odpowiada ich zapytaniom. Jeśli więc zastanawiamy się, jak to się dzieje, że mimo kolejnych obniżek cen i usilnej promocji sklepu za pomocą konwencjonalnych reklam nie możemy zwyciężyć z rywalami o znacznie mniej atrakcyjnych ofertach, znamy już odpowiedź. Tylko części sklepów internetowych udaje się przetrwać na rynku dłużej niż kilka lat. Zadbaj o to, by Twój był jednym z nich! Pozycjonowanie stron to najbardziej efektywny na to sposób.
Zostaw pozycjonowanie stron fachowcom, a przekonasz się, że było warto
Twój sklep internetowy, zwłaszcza, jeśli jego asortyment nie jest szczególnie niszowy, będzie musiał zmierzyć się z licznymi konkurentami. Nieważne, czy miastem, w którym ma siedzibę będzie Rzeszów czy też np. Szczecin – wszyscy zagrażają mu tak samo. Droga na szczyt listy wyników wyszukiwania będzie więc długa i wyboista – chyba, że przyjmiemy właściwą strategię obejmującą przede wszystkim użycie odpowiednich słów kluczowych. Właśnie dlatego zaangażowanie fachowego zespołu SEM jest nieodzowne. Ich doświadczenie zbuduje Twój sukces!
Im wcześniej przystąpią do pracy, tym więcej zyskasz. Nie tylko dlatego, że Twoja strona szybciej znajdzie się w polu widzenia potencjalnych klientów, ale i z uwagi na to, że nie trzeba będzie powtarzać wielu zadań związanych z jej przygotowaniem, co w przypadku sklepu jest przecież szczególnie kosztowne. Prace optymalizacyjne dotyczą dziś bowiem bardzo licznych aspektów jej funkcjonowania. Poza treściami także szczegółów technicznych, od responsywności i szybkości ładowania, po poprawność kodu. Zainwestuj więc w nią mądrze i czerp z niej rosnące korzyści!
Choć możliwości, jakie otwiera przed nami internet znacznie rozszerzyły się w porównaniu do tego, czym zachwycaliśmy się przed dekadami, a dostęp do niego stał się niezwykle szeroki i łatwy, to sposób w jaki, z niego korzystamy pod pewnymi względami nie uległ zmianie. Wynika to bowiem z naszej natury – zasadniczo nikt nie chce robić nic więcej, niż naprawdę w danym momencie potrzeba. Rozkład popularności poszczególnych pozycji na liście wyników wyszukiwania Google jest tego niezbitym dowodem. W ciągu minionych lat ulegał on wszak nieznacznym zmianom, np. na skutek wydłużenia ekranu związanego z rozpowszechnieniem się urządzeń mobilnych, jednak tak czy inaczej posiadanie jednego z kilku pierwszych miejsc jest gwarantem wysokiej liczby odwiedzin. Jak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, tylko bardzo niewielka część internautów kontynuuje poszukiwania znalazłszy już to, co odpowiada ich zapytaniom. Jeśli więc zastanawiamy się, jak to się dzieje, że mimo kolejnych obniżek cen i usilnej promocji sklepu za pomocą konwencjonalnych reklam nie możemy zwyciężyć z rywalami o znacznie mniej atrakcyjnych ofertach, znamy już odpowiedź. Tylko części sklepów internetowych udaje się przetrwać na rynku dłużej niż kilka lat. Zadbaj o to, by Twój był jednym z nich! Pozycjonowanie stron to najbardziej efektywny na to sposób.
Zostaw pozycjonowanie stron fachowcom, a przekonasz się, że było warto
Twój sklep internetowy, zwłaszcza, jeśli jego asortyment nie jest szczególnie niszowy, będzie musiał zmierzyć się z licznymi konkurentami. Nieważne, czy miastem, w którym ma siedzibę będzie Rzeszów czy też np. Szczecin – wszyscy zagrażają mu tak samo. Droga na szczyt listy wyników wyszukiwania będzie więc długa i wyboista – chyba, że przyjmiemy właściwą strategię obejmującą przede wszystkim użycie odpowiednich słów kluczowych. Właśnie dlatego zaangażowanie fachowego zespołu SEM jest nieodzowne. Ich doświadczenie zbuduje Twój sukces!
Im wcześniej przystąpią do pracy, tym więcej zyskasz. Nie tylko dlatego, że Twoja strona szybciej znajdzie się w polu widzenia potencjalnych klientów, ale i z uwagi na to, że nie trzeba będzie powtarzać wielu zadań związanych z jej przygotowaniem, co w przypadku sklepu jest przecież szczególnie kosztowne. Prace optymalizacyjne dotyczą dziś bowiem bardzo licznych aspektów jej funkcjonowania. Poza treściami także szczegółów technicznych, od responsywności i szybkości ładowania, po poprawność kodu. Zainwestuj więc w nią mądrze i czerp z niej rosnące korzyści!