Ładowanie danych...

moje-gniezno.pl

PORTAL INFORMACYJNY POWIATU GNIEŹNIEŃSKIEGO

Zapewnij swojej firmie lepszą widoczność w sieci - piszemy, jak to zrobić

Poniedziałek, 4 lutego 2019
  • Zapewnij swojej firmie lepszą widoczność w sieci - piszemy, jak to zrobić

Wielu właścicieli serwisów e-commerce co dzień mierzy się z tematem promocji w internecie. Globalna pajęczyna stanowi bowiem naturalne przedłużenie biznesu prowadzonego w tradycyjny sposób. To tu z roku na rok pojawia się coraz większa rzesza klientów szukających wygody i jak najszerszego wachlarza produktów, częstokroć nie dostępnych w tradycyjny sposób. Jednocześnie jednak wraz z digitalizacją sklepowego asortymentu należy jednak dobrze przemyśleć, na jakim froncie chcemy mierzyć się z branżowymi rywalami. Poniżej korzystając z wiedzy ekspertów postaramy się wybrać dla Państwa najskuteczniejsze metody dotarcia do internautów.

Najpierw spełnijmy wytyczne Google
Nie jest tajemnicą, iż główną osią wirtualnego rynku od lat jest największa wyszukiwarka, a więc popularne Google. To tu przynajmniej kilka razy dziennie przeciętny internauta zostawia mniej lub bardziej szczegółowe zapytania dotyczące towarów i usług. Gigant z Moutain View w Kaliforni na podstawie wciąż dopracowywanych algorytmów ustala podstawowe wymogi dotyczące stron internetowych. Na ich podstawie najlepsze agencje marketingu w świecie WWW dbają o optymalizację serwisów (SEO) a także o wywindowanie ich pozycji na liście rezultatów wyszukiwania (pozycjonowanie).

Na efekty tego rodzaju prac najczęściej jednak musimy nieco poczekać, dlatego alternatywą działającą natychmiast staje się dla niecierpliwych kampania linków sponsorowanych Google Ads. To rozwiązanie dla przedsiębiorców zorientowanych na szybką sprzedaż i dystrybucję oferowanych produktów. Te trzy metody najczęściej uzupełniają się w historii każdego odnoszącego sukcesy przedsiębiorstwa. Nie powinniśmy jednak zapominać o tym, że walka o klienta może toczyć się również w innych miejscach internetowej rzeczywistości.

Zadbaj o obecność na portalach aukcyjnych
To, że rosnące na sile portale ogłoszeniowe, jak OKENO mogą stać się świetnym polem promocji naszych propozycji, stało się przez ostatnie lata oczywistością. Zakładając firmową stronę w tego pokroju serwisach zyskujemy możliwość przedstawienia pełnego asortymentu w oparciu o bezpłatne ogłoszenia lub też za drobną opłatą około 3% sprawić, że dany produkt zostanie na długo wyróżniony i stanie się stałym punktem listy wyników.

W mniejszych witrynach aukcyjnych istnieje nawet opcja założenia dedykowanej kategorii, co także pomaga internautom kojarzyć nasze logo z konkretnym wycinkiem rynku. Dodatkowo użytkownik sieci nie zawsze musi korzystać z Google, żeby znaleźć się na stronach portalu z aukcjami i sprzedażą sieciową - najczęściej, szczególnie w branży motoryzacyjnej oraz ogłoszeniach z dziedziny nieruchomości, ludzie wędrują bezpośrednio do interesujących ich stron za pośrednictwem skrótów bądź aplikacji telefonicznych. Właśnie z tego powodu warto pomyśleć o założeniu konta e-commerce w tych konkretnych witrynach. Zdecydowanie poprawi to jakość naszej obecności w wirtualnym krajobrazie.

Napisz komentarz

Komentarze(0)

PODOBNE TEMATY
Twój Market, Viki, Trapex, czyli przychodnia na Winiarach sprzedana! Dzisiaj o godz. 12.00 odbył się przetarg ustny (aukcja) nieograniczony na sprzedaż budynku przychodni... Czwartek, 3 października 2013
Przychodnia Winiary w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej W październiku odbędzie się przetarg na budynek, w którym teraz znajduje się Przychodnia Lekarzy Rodzinnych... Czwartek, 26 września 2013
Sprzedaż budynku przychodni - Osiedle Jagiellońskie 44 Zespół Opieki Zdrowotnej w Gnieźnie ul. św. Jana 9 ogłasza przetarg ustny (aukcję) nieograniczony na... Czwartek, 12 września 2013
Konkurs im. Andrzeja Krzyckiego rozstrzygnięty W niedzielę, w Sali Widowiskowej Miejskiego Ośrodka Kultury odbyło się oficjalne wręczenie nagród w... Wtorek, 30 listopada 2010