Logo

REKLAMA
Plik banneru

Wszedł na 52-metrowy komin Parowozowni! Czy kandydat na radnego postradał zmysły?

Artykuł dodany: Środa, 10 października 2018
Wszedł na 52-metrowy komin Parowozowni! Czy kandydat na radnego postradał zmysły?
REKLAMA

Bogdan Bentyn, kandydat do Rady Miasta Gniezna z listy Gnieźnieńskiego Porozumienia Samorządowego wspiął się dzisiaj na 52-metrowy komin gnieźnieńskiej Parowozowni. Ponieważ świadkowie podejrzewali, że mężczyzna może chcieć popełnić samobójstwo, na miejsce wezwano służby ratunkowe.

ALBUMY ARTYKUŁU:

3 zastępy Straży Pożarnej z Gniezna, kilka radiowozów Policji oraz Pogotowie Ratunkowe zostały zadysponowane pod Parowozownię, gdzie na 52-metrowym kominie znajdował się mężczyzna. Jak się okazało, nie miał on zamiaru skoczyć z budowli. Kiedy na miejsce przyjechali ratownicy, domniemany samobójca zszedł na dół i został przekazany pod opiekę Zespołu Ratownictwa Medycznego. Jak powiedziała nam córka Bogdana Bentyna, jej ojciec chciał w ten sposób zamanifestować w sprawie złej jakości powietrza w Gnieźnie oraz "umierającej" Wenecji.

To nie pierwsza tego typu akcja w wykonaniu Bogdana Bentyna. Tym razem jednak mężczyzna posunął się nieco za daleko, stawiając "na nogi" służby ratunkowe, które mogły być w tym czasie potrzebne na innych zdarzeniach.
 
tekst: Andrzej Bukowski
foto: Andrzej Bukowski
Podobne tematy:
Dodaj komentarz
Podpis:

Komentarze do artykułu (30)

Wyborca
16.10.2018 01:02

O co ten rwetes? Facet chciał być zauważony-udało mu się. Chciał zwrócić uwagę na stan powietrza w Gnieźnie - faktycznie jest podłe. Kampania wyborcza trwa, więc ludzie głupieją, a koszty interwencji służb powinien pokryć z własnej kieszeni.

Odpowiedz
J.B.
12.10.2018 23:19

Ludzie uczciwi i porządni się nie rozwodzą, tylko dotrzymują przysięgi małżeńskiej.

Odpowiedz
Darek z Budowlanuch
12.10.2018 10:39

WYBORCA TEN PIERWSZY , tylko ty jeden , jedyny zamiesciles komentarz , pozytywny. Sam napisales ze go znasz , tak wiec kumpel zawsze bedzie bronic kumpla , nawet gdy jest pazerny na cudza kase . Zobacz na ilosci NEGATYWNYCH KOMENTARZY O NIM. Czy wszyscy sobie to zmyslili ?? Wysali z palca ?? Tak wiec pisz sobie dalej , jaki to on jest super , Gnieznianie i tak go maja w Dupie !!

Odpowiedz
Janeczka
12.10.2018 09:55

Tani poklask niespełnionego bajarza opowieści dziwnej treści. On tego nie robi dla ratowania Weneji bo ta jest i czysta i dotleniona. On to robi dla siebie. Wymyślił sobie że nie musi być dalej na utrzymaniu małżonki, ale czasem jakąś dietę przepuści na piwko na swój rachunek. Przepisów nie zna, pewnie się nauczy ale jest bożyszczem lokalnych żuli bujających się na skwerkach i w bramach. A oni głos mają. Niestety

Odpowiedz
Gnieznianin
12.10.2018 08:42

Nie wyszło w młodości facetowi dostanie się do szkoły aktorskiej, to teraz na stare lata bawi się w cyrkowca. Zaplanowal byc zauwazony. !!!!!! Jest !!!!!!!!! Zapytajcie się jemu ile w swoim dość już długim życiu przepracował tygodni. Tak TYGODNI, bo to jest najważniejsze. Nawet chyba miesięcy nie przepracował.To chłop, który nie "plami" sobie rąk uczciwa praca. Jako radny dostanie kase co miesiąc i będzie sobie z wyborców kpi!l...Wstyd !!!!!!Gnieznianie bądźcie mądrzejsi

Odpowiedz
Odpowiedzi na ten komentarz:
Pacjent - 12.10.2018 14:24

A w przychodni na Jeziornej też był. Rozdawał zdjęcia i agitowal. Nikt z przychodni nie pochwalił się takim " gościem". A lekarze i personel też cicho sza. Biją się ?

Xisiel
11.10.2018 22:40

Pomysł niezły, ale powinien poinformować o tym, że będzie się wspinać na komin, aby ludzi nie wzywali służb, i nie robić tego cichaczem. Jakby to ogłosił i zorganizował z parowozownią to mogłoby być niezłe widowisko. A tak to niestety słabo wyszło i pan Bogdan zaliczył niezłą gafę tuż przed wydorami.

Odpowiedz
Miejscowy
11.10.2018 21:33

ciekawe co na to jego kurator???

Odpowiedz
Tomasz
11.10.2018 19:12

W niedziele chodził po deptaku z dzieckiem rozdawać wizytówki i pierniczy od rzeczy czyli nie dziwi mnie wcale jego zachowanie ale przynajmniej wyborcy będą wiedzieli na kogo nie głosować

Odpowiedz
Wyborca
11.10.2018 18:55

Obsmarował kamienicę swoimi idiotycznymi napisami, obsmarował stację trafo, teraz kilka zespołów służb musiało go obserwować a nie być tam gdzie ich pomoc była naprawdę potrzebna. Powinien za wszystko zapłacić. Co do grosza. I być oddany w końcu na obserwację do szpitala. ale w kaftanie.
Ludzie, wyborcy, nie widzicie że to tylko prymitywny pozer ?

Odpowiedz
Darek z Budowlanych
11.10.2018 16:44

WYBORCA , z calym przekonaniem wiem ze to TY BYLES na tym kominie
, , widac ze sie teraz bronisz . Ludzie ktorzy przechodzili w tym czasie , , to na pierwszym miejscu rzucil sie im w oczy czlowiek na kominie i jak myslisz czlowieku , czy przechodnie beda wpatrywac sie czy jest zabezpieczony linami ? ? Oczywiscie naturalny odruch kazdego czlowieka ,jest niepokoj , a nie wpatrywanie sie i analizowanie czy on jest zabezpieczony linami , czy tez nie. Dzieki reakcji ludzi , powiadomili cala sluzbe wraz z Pogotowiem Ratunkowym . Glupota jego kierowala , by pokazac ludziom na co jego stac , ta karetka by mogla nie jednemu uratowac zycie. A przez jego lekkomyslnosc i glupota stawil wszystkie sluzby w pogotowiu. Dlatego uwazam , iz obligatoryjnie POWINIEN POKRYC WSZYSTKIE KOSZTY , jakie poniosla cala sluzba.. I Dla mnie NIE MA ZADNEGO WYTLUMACZENIA , bo chcial zamanifestowac w sprawie zlej jakosci powietrza. TAKIE ZACHOWANIE JEST O NIEGO NA POZIOMIE UPOSLEDZONYM . No ale to jest UPADLE GNIEZNO , co niektorzy juz nie wiedza w jaki sposob wzbudzic zaufanie Mieszkanow Gniezzna. Oczywiscie posluzyl sie GLUPOTA a takiego nam nie trzeba. Oczywiscie jesli chcemy , by Gniezno dalej UPADALO - prosze bardzo.

Odpowiedz
Odpowiedzi na ten komentarz:
Wyborca ten pierwszy - 12.10.2018 00:41

Daruś jesteś chory mnie nie było na kominie ,coś sobie ubzdurałeś w głowce. Ja znam Bogusia i powiem ci ,że to bardzo porządny człowiek i uczciwy ,nie karierowicz który idzie po kasę do samorządu jak wielu . Osobiście znam ludzi dla których wybory nie mają żadnej ideii kandydują tylko po to żeby ''zarobić na węgiel'' a Boguś taki nie jest i dlatego go popieram jak bardzo wielu ludzi.....

Alutka - 11.10.2018 19:37

Niepokój że ktoś po drabince wchodzi sobie na komin? Przecież do tego ta drabinka służy. Chłop sobie wlazł, nie wzywał pomocy, a tu mu wszystkie służby się zjechały... bo ktoś mocno przewrażliwiony był.

Mieszkaniec centrum - 11.10.2018 18:45

Oczywiście, że również popieram. Ten facet musi przejść badania. Ten cyrk uprawia id dłuższego czasu. Najpierw pomalował trafostacje przy ul. Cierpięgi.Nawet się podpisał. Później na kamienicy przy tej samej ulicy napisał " list " do prezydenta Gniezna. Wiesza płachty na drzewach, balkonie itd.Przecież opieka lekarska jak widać jest niezbędna. Ratujcie zdrowie faceta , bo może być za późno !.

Krycha - 11.10.2018 17:37

popieram pana

Makita
11.10.2018 14:07

Panie kandydat pytanie Co ma komin wentylacyjny w parowozowni, do jakości powietrza na dzień dzisiejszy jak parowozownia nie działa.?

Odpowiedz
Wyborca gnieznienski
11.10.2018 13:29

Ze takich chorych nie kierują na leczenie, tylko jako kandydata do władz lokalnych Gniezna !!!! Gnieznianie , on miał mieć wpływ i dyktować o waszym życiu. Zacznijcie myśleć !!!!!!!!!!! Lubbemu tylko pogratulować i też podziękować !!!!!

Odpowiedz
Wyborca
11.10.2018 09:57

Ale ludzie są przyziemni widać ,że chłop jest zabezpieczony podwójnymi linami a ktoś wzywa służby przecież jakby był samobójcą to wszedłby bez żadnych lin. On jest bardzo porządnym człowiekiem

Odpowiedz
Kleber
11.10.2018 08:01

Alkoholizm plus narkotyki zbierają żniwo. Taki kandydat się trafił Lubbemu... ????

Odpowiedz
Psychiatra
11.10.2018 07:59

Występ tego Pana świadczy tylko o poziomie listy GPS. Ciekawe co jeszcze wywinie , Skoczy z wiaduktu, może otynkuje katedrę ?
Proponuje mu pięcioletnią kadencję w Dziekance, a na początek zapłacenie za koszty działań służb.

Odpowiedz
Przerażony
11.10.2018 07:29

Niezbędny lekarz specjalista. Koniecznie . Do tej pory policja i niektórzy gnieznianie traktowali faceta jak " bohatera" I masz !!! Nawet kandydatem do władz go zrobili. I taki facet mial miec wplyw miedzy innymi na moje zycie ???? ?? Mój Boże !

Odpowiedz
Darek z Budowlanych
11.10.2018 03:36

NIEODPOWIEDZIALNY PSYCHICZNIE CHORY CZŁOWIEK , I TO KANDYDAT DO RADY MIASTA GNIEZNA. ??? NIE BRAŁ POD UWAGĘ ZE W TEN SPOSÓB STAWIŁ WSZYSTKIE SŁUŻBY , ŁĄCZNIE Z KARTKĄ POGOTOWIA . TERAZ NIECH TEN GNOJ , ZA WSZYSTKO TERAZ ZAPŁACI . !!!!! PUZNIEJ PRZEZ TAKIE OSOBY NIEMYSLACE JAK ON , MAMY TO CO MAMY JEDNO ZERO , MARNOTRASTWO.

Odpowiedz
Ostropis
10.10.2018 22:15

Taka była selekcja kandydatów na listy GPS. Co jeden to lepsze indywiduum

Odpowiedz
ZANDARMSIEZENI
10.10.2018 21:57

I wlasnoe o to mu chodzilo,aby zapisal sie w ludzi pamieci jako niezlomny kominiarz.Ogolnie bylo to slabe,jak wspomnial kolega,ktos w tym czasie potrzebowal pomocy.

Odpowiedz
XYZ1
10.10.2018 20:39

No raczej zdrowy psychicznie to ten Pan nie jest

Odpowiedz
Miki
10.10.2018 20:31

Mam nadzieję, że zapłaci za przyjazd służb.

Odpowiedz
Wyborca
10.10.2018 20:29

w sumie dobrze przynajmniej świadczy jaki jest przypadkowy dobór kandydatów na radnych w Gnieźnieńskim Porozumieniu Samorządowym

Odpowiedz
Ja z Gniezna
10.10.2018 20:17

A kto zapłacił za ten wybryk ? :)

Odpowiedz
Odpowiedzi na ten komentarz:
Aaaa - 10.10.2018 20:32

Przecież chłop żadnej pomocy nie potrzebował - wlazł w pełni zabezpieczony i sam zszedł.

Krycha
10.10.2018 20:10

Leczyć tego pana.

Odpowiedz


REKLAMA
Plik banneru

REKLAMA
Plik banneru
Wydarzenia
Losowa fotografia

Losowe fotografie

MOJE-GNIEZNO.PL
Właściciel: Andrzej Bukowski
ul. Budowlanych 15a/14
62-200 Gniezno
Numer wpisu do Rejestru Dzienników i Czasopism:
RPR 2844
tel.kom.: +48 603 536 506
e-mail:
redakcja@moje-gniezno.pl
Copyright © 2018 Moje Gniezno