Logo

Lech Pils. Wielko Pils - Wielkopolskę mamy w sercu

Artykuł dodany: Sobota, 9 czerwca 2018
Lech Pils. Wielko Pils - Wielkopolskę mamy w sercu
REKLAMA

Lech Pils, wielkopolska marka Kompanii Piwowarskiej, działa na rzecz swojej małej ojczyzny. W Lech Browary Wielkopolski warzy wyjątkowe piwo, zatrudnia Wielkopolan z całego regionu i wspiera lokalne inicjatywy.

  • Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu to jeden z najnowocześniejszych browarów w Europie. Jest w stanie uwarzyć ponad osiem milionów hektolitrów piwa rocznie.
  • W samym browarze pracuje ponad 300 osób. W Poznaniu mieści się główna siedziba Kompanii Piwowarskiej, w której pracują przedstawiciele kluczowych działów: sprzedaży, marketingu, finansów, prawnego, łańcucha dostaw, personalnego i corporate affairs.
  • Dzięki poznańskiemu browarowi pracę ma 6,5 tys. dostawców w Wielkopolsce zatrudnionych w rolnictwie, transporcie i innych branżach. Kupujemy 700 ton chmielu, z tego 90 proc. od polskich dostawców.
  • Pracownicy Kompanii Piwowarskiej w 2016 r. stworzyli największy w historii Kompanii Piwowarskiej projekt wolontariatu w ramach akcji Szlachetna Paczka. Zaangażowało się w niego 1350 osób. Na pomoc wolontariuszy mogli liczyć też niewidomi i niedowidzący z tandemowych klubów rowerowych. Nasi pracownicy wspierali ich w programie "Postaw na ruch", w którym każdy kilometr biegu czy jazdy na rowerze wspierał ten cel.
  • Wolontariusze KP współorganizowali warsztaty dla 42 długotrwale bezrobotnych mieszkanek Wielkopolski w ramach akcji "Dress for Success Poland". I zrobili to skutecznie: trzy na cztery uczestniczki po udziale w tym projekcie znalazły pracę.
  • Wsparciem Kompanii Piwowarskiej cieszy się restauracja Wspólny Stół - wyjątkowy lokal na poznańskiej Śródce - oferujący potrawy z wysokiej kulinarnej półki przygotowywane przez ludzi związanych z Centrum Integracji Społecznej - jeszcze do niedawna borykających się z nałogami, długotrwale bezrobotnych. W projekt zaangażowali się też wolontariusze z Kompani, którzy poświęcili swój czas i siły, okazując ogromną troskę o losy mieszkańców ich regionu.
  • Razem z Fundacją Barka marka Lech Pils prowadziła podczas Imienin ulicy Święty Marcin kwestę "Pomóż bliźniemu przetrwać zimę". 11 listopada każdy, kto przekazywał datek otrzymywał od Lecha Pilsa tradycyjnego rogala świętomarcińskiego - symbol tego wyjątkowego, wielkopolskiego święta.
  • W ramach inicjatywy społecznej "Warto być za!" przez pięć lat wsparcie uzyskało 35 organizacji. Celem programu było przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu z powodu biedy. Organizacje startujące w konkursie adresowały swoje działania do: bezrobotnych, niepełnosprawnych, samotnych matek oraz dzieci i młodzieży ze środowisk zaniedbanych.
  • Wspieraliśmy Centrum Kultury Zamek w Poznaniu, Dni Pyrlandii, poznańskiego Sylwestra, Jarmark Świętojański i rocznicę 750-lecia lokacji miasta Poznania.
  • No i Lech Pils jest sponsorem piłkarzy poznańskiego Lecha. To dzięki Pilsowi przed stadionem przy Bułgarskiej stanął symbol poznańskiego Lecha - lokomotywa.
tekst: Informacja prasowa

REKLAMA
Plik banneru
Podobne tematy:
Dodaj komentarz
Podpis:

Komentarze do artykułu (0)



REKLAMA
Plik banneru

REKLAMA
Plik banneru

REKLAMA
Plik banneru
Wydarzenia
Losowa fotografia

Losowe fotografie

MOJE-GNIEZNO.PL
Właściciel: Andrzej Bukowski
ul. Budowlanych 15a/14
62-200 Gniezno
Numer wpisu do Rejestru Dzienników i Czasopism:
RPR 2844
tel.kom.: +48 603 536 506
e-mail:
redakcja@moje-gniezno.pl
Copyright © 2018 Moje Gniezno