Piotr Stasiak został rekomendowany przez Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Gnieźnie Sp. z o. o. na stanowisko prezesa. W postępowaniu konkursowym uczestniczyło 6 kandydatów.
Prezes Zarządu ZUK Rokbus Sp. z o.o. od sierpnia 2012 (od 2 lat i 9 miesięcy)
ZUK Rokbus Sp. z o.o. styczeń 2012 – lipiec 2012 (przez 7 miesięcy)
Specjalista ds. transportu zbiorowego
– nadzór nad planowaniem pracy kierowców
– kontrola czasu pracy kierowców
– optymalizacja procedur związanych z zarządzaniem czasem pracy kierowców
B.A.U.S. AT Sp. z o.o. lipiec 2011 – listopad 2011 (przez 5 miesięcy)
Główny Specjalista ds. Certyfikacji i Jakości
– koordynowanie czynności związanych z certyfikacją produktów
– inicjowanie zmian w projektach
– nadzór nad wdrożeniem i walidacja zmian w projektach
Przemysłowy Instytut Motoryzacji
Zakład Ochrony Środowiska i Wykorzystania Energii Naturnalnych
luty 2011 – czerwiec 2011 (przez 5 miesięcy)
– opracowanie i wdrożenie polityki rozwoju Zakładu;
– opracowanie i nadzór nad wykonaniem projektów badawczych;
– pozyskiwanie nowych rynków dla oferowanych przez Zakład usług oraz nadzór nad bieżącą pracą poszczególnych pracowni;
– szkolenie pracowników w zakresie nowych metod pomiarowych i badawczych;
– nabór i nadzór nad personelem Zakładu.
Przemysłowy Instytut Motoryzacji
Laboratorium Badań Silników i Podwozi
marzec 2010 – styczeń 2011 (przez 11 miesięcy)
– nadzór na wyposażeniem laboratorium;
– opracowanie strategii zakupu nowych urządzeń pomiarowych i badawczych;
– przywrócenie sprawności posiadanym urządzeniom;
– opracowanie i wdrożenie procedur badawczych;
– szkolenie podległego personelu w zakresie opracowanych metod badawczych;
– nabór i nadzór nad personelem Laboratorium
Przemysłowy Instytut Motoryzacji
Pion Dyrektora PIMOT
lipiec 2009 – luty 2010 (przez 8 miesięcy)
– inicjowanie i koordynacja współpracy badawczej na poziomie instytucjonalnym (w kraju i za granicą);
– wykonywanie opracowań i analiz będących merytorycznym wkładem do planów strategii i rozwoju Instytutu.
Ramatti Sp. z o.o.
Dział Rozwoju i Wdrożeń
listopad 2007 – lipiec 2009 (przez 1 rok i 9 miesięcy)
– nadzór nad podwykonawcami projektu konstrukcyjnego;
– weryfikacja gotowego projektu z przyjętymi założeniami;
– nadzór nad wykonaniem i odbiorem narzędzi do produkcji elementów fotelików (formy wtryskowe);
– nadzór nad wykonaniem prototypów (wykonanych w technologii FDM oraz kształtowania z żywic epoksydowych);
– wybór poddostawców komponentów do produkcji;
– nadzór nad wdrożeniem seryjnej produkcji u poddostawców;
– wykonanie badań homologacyjnych gotowego produktu;
– przygotowanie dokumentacji produkcyjnej;
– nadzór nad wdrożeniem oraz uruchomieniem montażu gotowego wyrobu;
– wdrożenie systemu zarządzania zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2005
Przemysłowy Instytut Motoryzacji
Laboratorium Bezpieczeństwa Pojazdów
kwiecień 2006 – listopad 2007 (przez 1 rok i 8 miesięcy)
– koordynowanie prac zespołu badawczego, związanych z przygotowaniem badań;
– analiza wyników i przygotowywanie opracowań;
– opracowanie konstrukcji i wdrożenie do badań nowych urządzeń pomiarowych (m.in. oprzyrządowanie zgodne z dyrektywą 66/2005/WE, manekin do badania bandy pneumatycznej)
– kierowanie całością prac zespołu badawczego w ramach prowadzonych przez siebie badań.
Technische Universiteit Eindhoven
Department of Mechanical Engineering, Section of Process Technology
wrzesień 2005 – marzec 2006 (przez 7 miesięcy)
– opracowanie merytoryczne i konstrukcyjne stanowiska badawczego do pomiaru parametrów Efektu Marangoniego;
– wykonanie zaprojektowanego stanowiska badawczego.
Edukacja:
Politechnika Warszawska
Samochody i Maszyny Robocze, magisterskie
październik 2000 – czerwiec 2005 (przez 4 lata i 9 miesięcy)
Przebyte kursy:
03.2012 – "Czas pracy kierowców w 2012 roku po kolejnych zmianach przepisów", Edukacja, Komorniki
01.2012 – "Najnowsze zmiany przepisów w transporcie drogowym i czasie pracy kierowców 2012", KOBEN, Wrocław
04.2011 – "Spójność pomiarowa w akredytowanym laboratorium", PIMOT, Warszawa
09.2010 – "Wykorzystanie programu V-SIM do rekonstrukcji wypadków drogowych (poziom zaawansowany)", Cyborg Idea s.c., Kraków
09.2010 – "Wykorzystanie programu V-SIM i SLIBAR+ w rekonstrukcji zdarzeń drogowych", Cyborg Idea s.c., Kraków
10.2009 – "Specjalista ds. Funduszy Unijnych", Zaga, Krynica Zdrój
06.2008 – "Szkolenie specjalistyczne Kosztorysowanie napraw i wycena samochodów", Centrum Szkolenia Rzeczoznawców Samochodowych, Warszawa
04.2008 – "Szkolenie specjalistyczne: Technika samochodowa", Centrum Szkolenia Rzeczoznawców Samochodowych, Warszawa
07.2006 – "Wdrożenie wymagań normy PN-EN ISO 9001:2001 oraz zintegrowanego systemu zarządzania w PIMOT", PIMOT, Warszawa
07.2006 – "Wymagania normy PN-EN ISO 17025:2005. Zintegrowany system zarządzania w PIMOT", PIMOT, Warszawa
Organizacje:
01.2013 – obecnie: biegły Sądu Okręgowego w Poznaniu w zakresie techniki samochodowej, ruchu drogowego i rekonstrukcji wypadków
09.2010 – obecnie: biegły Sądu Okręgowego w Warszawie w zakresie techniki samochodowej, ruchu drogowego i rekonstrukcji wypadków
01.2007 – 06.2011: członek zespołu Sekcji Rzeczoznawców PIMOT;
Hobby:
żeglarstwo (jachtowy sternik morski), narciarstwo, fotografia
Teraz rekomendowany kandydat na prezesa MPK musi zostać powołany na to stanowisko przez Prezydenta Miasta Gniezna. Oczywiście włodarz miasta może również odrzucić kandydaturę.
32 komentarze
Szkoda slow. Wszystko rozpieprza.Nowe rozklady to pomylka. Autobusy wciaz opoznione, albo wcale nie jezdza. Nam nie dal zadnej premi, bo wciaz opoznienia. A sam zgarnal premie z miasta. Wszyscy razem twierdzimy, ze jeszcze takiego bajzlu to nie bylo. Facet na niczym sie nie zna. Nie zna realiow Gniezna. A pracownikow ma za nic. Jego staz pracy, to pokrywanie sie 4 zakladow przez kilka miesiecy. Co to za doswiadczenie w zarzadzaniu ludzmi? Nie moge wyrazic swojego zdania w calosci, bo moderator usunie ten wpis. Nie ma zadnej motywacji do pracy. Za 1900 zl mozna pracowac i nie miec na glowie odpowiedzialnosci za tysiace ludzi dziennie. I wstawac o 3, i klasc sie o 24. Niech sam wozi ludzi. Tylko, ze on nie nadaje sie do zadnej pracy. Kilka kursow, z ktorych pewnie juz nic nie pamieta, to cale jego doswiadczenie.
Szkoda, że wlodarz nie odrzucil takiego p… 😉
Ten przebieg pracy zawodowej wygląda mi na tzw. „okresy próbne” 🙂
Rokietnica bez żalu żegna Piotra Stasiaka.
mądry facet
Prezydent Biedroń zawstydza wszystkich prezydentów miast Polski. Robi to, co powinien zrobić każdy uczciwy prezydent. Gnieznieńskich na to nie stać. A czy wszyscy urzędnicy na „wysokich stołkach” posiadają legalnie broń – jesli takową posiadaja ???
Nie możemy za…PO..minać , że ostatnio był czerwony aparatczyk , który przepierdzielił swój czas za biurkami do 15 stej i na końcu swojej kariery urządził publiczny wystrysk pokazowy i to na samym środku Rynku w Pierwszej Stolicy Polski.
Dzisiaj w parkach przy dworcu i UM , na ławeczkach, pelno meneli i pijanego towarzystwa. Strach bylo przechodzic przez par.k. Ani Straży Miejskiej, ani policji. Od paru tygodni nie widać wcale tych służb w mieście. Policja tylko jeżdzi samochodami . Tak dookola miasta. Ale żeby wysiąść, to marzenie gnieznianina. Boja sie . Przy teatrze tez pijani bezrobotni. Słuzby, ktore powinny nam gwarantować bezpieczeństwo, uwielbiają mieć swiety spokój i nic nie widzieć.
Stowarzyszenie z negatywną opinią NIK żałosne.
Dlaczego Budasz nie prowadzi rządów jak Biedroń w Slupsku ?
I znowu Gnieznianie znalezli sie w uscisku kolesiowego systemu. Budasz nawet nie obudził siebie a co dopiero miasto, wszyscy wiemy do jakich przekrętów dochodzilo w Gnieźnie w ostatnich latach, kazdy ma przynajmniej jeden przyklad, a tu cisza ani CBA, ani kontroli magistratu pod kątem korupcji, a do tego jeszcze ochronka w TBS dla czlowieks, ktory wyprowadzil 2 mln zl na postawienie ostatniego wytrysku na rynku. Polecam gnieznianom odwiedzenie Leszna, Zamoscia czy nawet Turku, miast o podobnej ilosci mieszkancow i budzecie, ile mozna bylo zrobic i Byc w innym miejscu. Zycze wszystkiego najlepszego mieszkancom Gniezna kolo Wrzesni -tak teraz to wyglada dla wiekszosci Polaków brawo
Kto rekomendował tego faceta, na to stanowisko, jest współodpowiedzialny za
rozwój MPK GNIEZNO.Niebawem, dowiemy się czy to człowiek przedsiębiorczy
czy łasy na pieniądze????.Myślę że nadal będziemy jeżdzić starymi gruchotami
jak za prezesa p.Budasza.Wiaty przystankowe to hańba dla miasta.
No i takich ci polityczni wlaśnie nie chcą ! Za takie decyzje przy wyborach oddam głos nieważny !
A startował tak uzdolniony gnieźnianin, kompletnie nie uwikłany politycznie…
I co z tego waszego stowarzyszenia pozostało? Wszyscy się od was odwracają. Za chwilę zostaniecie z ręką w nocniku, Z czego tu się cieszyć niedorajdo.
Jak podroznik to dobrze wybiera firme,wsadzić go do mpk i heja na wycieczkd
Podróżnik. Szuka swego miejsca na ziemi, Nie pracy, w ktorej trzeba martwić sie o ludzi !
PRAWDAoli….ijjjj boli panie kruczek – gdyby pan był dobrym człowiekiem to mógłby pan liczyc na ciepłą posadke, ktos by pana przygarnął ale jak pan nosił sie wysoko jak to sie mówi: „wyżej d..pe ma niż sra” to ląduje sie na dnie…
w ciągu 8 lat 9 razy zmieniał zakład
Gniezno słynne z super specj.z PO,SLD. układy,koleżeński. Za chwile wybory podzienkujmy specą od niczego tak jak to zrobiono z czerwonymi w Stowarzyszeniu R.
Niedługo wybory do sejmu, senatu podziękować p. z SLD,PO, tak jak to zrobiono w Stowarzyszeniu z p .K.Dość już tych nieudolnych,koleżeński układów!
W Gnieznie nie ma specjalistów że trzeba angażować z zewnątrz a młodzi u nas wyjeżdżają za chlebem ?
Z czego wynika ta częsta zmiana miejsca pracy Kandydata ???
A słynny skoczek p. Bestwina?
ale skoczek z tego miłego pana,z firmy do firmy,az tu nagle prezes zarządu,jak to dumnie brzmi,do mpk pójdzie i tez nawieje?po 9 miesiącach?
Taki wybór ma swoje blaski. Jak skończy się na stołku prezesa nie potrzeba mu organizować następnego w mieście, ani w TBS ani nigdzie. Wraca do Rokietnicy albo znowu startuje na inne w innym mieście. Tani wybór, bez zobowiązań
cos długo nie pracował w każdym miejscu…. nie podobało sie czy sam się nie spodobał pracodawcom??????????? to ciekawe… nigdzie nie zagrzał na dłużej miejsca….
Nie pisz o Kruczku bo Mu do pięt nie dorastasz !!!
Niezły skoczek. parę lat pracy i tyle firm juz sobą. Partyjnie w PO zapewne, i to jest jego główna zaleta w konkursie.
MOK Nowa nazwa POK Platformerski. Osrodek Kultury :-))z g
Ludzie aby coś osiągnąć w życiu pokonują różne szczeble swojej kariery . Mało kto po studiach zostaje się dyrektorem , lub specjalista w zakresie czegoś . To praktyka czyni z człowieka dobrego fachowca. Kandydat wstydził się podać jakie stanowisko zajmował w poszczególnych firmach , zamydlił jak tylko mógł.
A Pilak do MOK Kruczek na wice
Następny skoczek karierowicz, zawód: dyrektor