We wtorek przy ul. Dąbrówki 21 w Gnieźnie otwarto nową placówkę Banku Credit Agricole. To scalenie dwóch mniejszych lokalnych oddziałów, co jest sporym udogodnieniem dla klientów.
Gnieźnieński oddział jest jednym z 360 w kraju. Tylko w Pierwszej Stolicy Credit Agricole ma ponad 6,5 tysiąca klientów. Mamy 360 placówek w całej Polsce, 45 placówek partnerskich – mówi Bogusz Niewiadomski, dyrektor pionu sieci sprzedaży bankowości detalicznej Credit Agricole. Jesteśmy naprawdę nieźle rozlokowani na terenie całego kraju. Mogę też powiedzieć, że zwiększamy tą sieć. Mamy placówki o nazwie CA Express – to są bardziej punkty kredytowe, które w tym momencie transformujemy na placówki partnerskie i ten format dedykujemy raczej mniejszym miejscowościom. Dlaczego ta lokalizacja w Gnieźnie? Pamiętam, że byłem z dyrektorem regionu w Gnieźnie mniej więcej półtora roku temu i ciężko było znaleźć dobry lokal, w dobrej lokalizacji, który dawałby poczucie zarówno intymności, jak i przestronności. Te dwa lokale, które mieliśmy trochę wynikały chyba z zeszłych czasów. Stwierdziliśmy, że jeżeli znajdziemy jeden duży lokal, to zastosujemy migrację wszystkich klientów do jednego punktu. W Gnieźnie mamy ok. 6,5 tysiąca klientów i to jest pokaźna liczba. Stwierdziliśmy też, że w dobie coraz bardziej cyfrowego świata, dostępu przez aplikację czy infolinię ta lokalizacja nie jest aż tak krytyczna jak kiedyś, czyli że musi to być niemalże pod domem czy pracą. Bank ma perspektywę bardzo długofalową. Korzenie banku sięgają 1860 roku we Francji. To jest bank, który przetrwał wiele kryzysów. W każdym kryzysie trzeba mądrze inwestować. Jeżeli wiemy, że jesteśmy na rynku, na którym chcemy być „do końca świata”, to nie ma co się tym kryzysem aż tak bardzo przejmować, tylko takie inwestycje trzeba czynić. Oczywiście dzisiaj bardzo przyspieszają inwestycje w cyfrowe rozwiązania i my też tu nie stoimy z tyłu. Mamy w swojej ofercie chociażby takie usługi jak Garmin Pay i FitBit Pay i wdrożyliśmy to chyba jako jeden z pierwszych pięciu banków. To bardzo fajne opcje dla osób, które na przykład idą biegać i mogą zapłacić zegarkiem za wodę czy jakąkolwiek inną rzecz.
Nowy punkt jest zlokalizowany w ścisłym centrum Gniezna. Bliskość parkingów czy głównych przystanków autobusowych sprawia, że placówka jest łatwo dostępna dla klientów. Dzięki zmianie lokalizacji udało się także stworzyć bank bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Połączenie dwóch placówek w tym miejscu to z jednej strony myślenie o tym jak my, jako bank Credit Agricole w Gnieźnie, możemy swoich klientów obsługiwać w lepszy sposób, a z drugiej strony to jest też odpowiedź na to, jak zmieniają się zachowania klientów – mówi Damian Ragan, wiceprezes Zarządu Credit Agricole odpowiedzialny za bankowość detaliczną i sprzedaż. Zmierzam tu do tego, że do tej pory funkcjonowaliśmy w dwóch placówkach, teraz mamy jedną ale trzeba zwrócić uwagę na to, że każda z tych dwóch miała swoje ułomności. To były placówki już dosyć stare, zamortyzowane, a ta jest w nowoczesnym modelu – my go nazywamy New Impulse – i to jeden z ulubionych przez klientów modeli. Z jednej strony daje on przestrzeń, z drugiej intymność wtedy, kiedy jest ona potrzebna. W całym sektorze bankowym zauważamy, że potrzeba odwiedzania przez klientów placówek bankowych jest coraz mniejsza, w związku z czym postanowiliśmy się skoncentrować w jednym, lepszym miejscu. Myślę, że miejsce jest bardzo dobre komunikacyjnie. W Credit Agricole chcemy być w stu procentach digitalowi i w stu procentach ludzcy. Rozwijamy kanały zdalne i większość rzeczy klient może zrobić z domu, autobusu czy kawiarni, ale także myślimy o tym, żeby dostarczać jak najlepszego serwisu w placówkach. Otwarcie nowej placówki w czasie kryzysu to dowód na to, że nasze plany są naprawdę długoterminowe. Gniezno jest dla nas ważne, jesteśmy tutaj od lat, mamy prawie 7 tysięcy klientów i chcemy się dla nich rozwijać. Plan został stworzony przed kryzysem związanym z pandemią, niemniej my jesteśmy tą częścią rynku, która myśli pozytywnie o rozwoju sytuacji. Zniesiemy te wyzwania, które są przed nami i nie rezygnujemy z długoterminowych planów. Credit Agricole jako grupa to jedna z 10 najsilniejszych grup w świecie. Jesteśmy obecni w 70 krajach, mamy ponad 50 milionów klientów i bardzo się cieszymy z tego, że bank jest obecny z Polsce i mamy tu ponad milion klientów. W takich ciężkich czasach ważne jest to, że za nami stoi grupa, która ma 125 lat doświadczenia, ponad 125 lat historii i jest jedną z najsilniejszych grup finansowych na świecie i jestem przekonany, że bez problemu przetrwamy wyzwania obecnego kryzysu.
7 komentarzy
Najgorszy bank w Gnieźnie zero kompetencji pracowników bardzo niemiła obsługa szczególnie starsza pani blondynka jak jeszcze były dwie placówki to zawsze chodziłem tam gdzie jej nie było. Zachowuje się jak księżniczka jak by pracowała za karę opryskliwa i bardzo niemiła.
Należy nadmienić , że w wejsciu do banku sĄ aż dwa bankomaty sieci EURONET !
KOMENTARZE : WIĘKSZOŚĆ SAMI PESYMIŚCI… TYLKO NARZEKACIE!!! JEST POPYT TWORZĄ SIĘ KOLEJNE FIRMY/ KOLEJNE MIEJSCA PRACY/ KOLEJNE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU
W mieście nie długo będą same banki i apteki.
Zewnętrzne oznakowaniu BANKU jest bardzo skromne i bardzo słabo widoczne. Nie stać takiego BANKU na coś trochę większego ? O darmowych dwóch kopertach postojowych na ulicy, dla klientów banku nie wspominając. To „zwykła”, mała piekarnia „GRAMZE” ma wykupione miejsce parkingowe dla swoich klientów, a WIELKI BANK nie potrafi się o takie co nieco dla swoich klientów postarać ? Wstyd !
Miasto kościołów Banków i szmateksów ????
DBRZE, ŻE MIASTO SIĘ ROZWIJA. POTRZEMUJEMY TEŻ INNYCH MIEJSC PRACY.