W dniu 28 września 2018r. w siedzibie klubu MKK Gniezno znajdującej się w nowej hali widowiskowo-sportowej doszło do podpisania umowy sponsorskiej pomiędzy Sklep Polski i MKK Gniezno. Pod nową umową podpisy złożyli Pan Rafał Bogucki Dyrektor sieci Sklep Polski i Tomasz Konowalski Prezes MKK Gniezno. Na mocy ustaleń Sklep Polski na kolejny sezon zostaje sponsorem tytularnym zespołu seniorów grających w rozgrywkach 2 Ligi PZKosz, 3 Ligi Mężczyzn WZKosz oraz wszystkich grup młodzieżowych biorących udział w rozgrywkach ligowych. Tym samym Sklep Polski już czwarty sezon obejmuje Patronat nad całym klubem MKK Gniezno.
Przedłużenie współpracy z Klubem MKK Gniezno to naturalna konsekwencja rosnącej pozycji Sklepu Polskiego na rodzimym rynku. Jestem pewien, że dzięki przedłużeniu współpracy o kolejny rok, wspólnie z Zarządem MKK Gniezno zapiszemy kolejną piękną kartę w historii gnieźnieńskiej koszykówki, a zawodnicy nadal będą dostarczać kibicom wiele niezapomnianych emocji. Jako "Sklep Polski" jesteśmy pod wielkim wrażeniem osiągnięć wszystkich drużyn MKK Gniezno, zarówno tej seniorskiej, ale również grup młodzieżowych oraz dziecięcych w ostatnich latach. Cieszymy się z tego, iż przez cały okres naszej współpracy gnieźnieńscy koszykarze pokazują ogromne zaangażowanie i profesjonalizm, czego kolejne efekty z pewnością zobaczymy w najbliższym sezonie. Wraz z nową umową zwiększamy nasze zaangażowanie. W swoich działaniach będziemy nadal koncentrować się na aktywacjach skierowanych do wszystkich kibiców koszykówki w Gnieźnie, bo to właśnie kibice są najważniejszą częścią świata sportu – mówi Rafał Bogucki, dyrektor sieci Sklep Polski.
Biorąc pod uwagę nowe możliwości jakie posiada klub w związku z rozgrywaniem spotkań ligowych na nowej hali widowiskowo sportowej, klub od samego początku prowadził rozmowy z wieloma sponsorami. Celem priorytetowym władz klubu było utrzymanie sponsora tytularnego w postaci Sklepu Polskiego. Jesteśmy dumni z tego, że kolejny sezon jedna z największym firm w regionie wspiera lokalny sport. Rozpoczynamy czwarty sezon współpracy co dowodzi, ze Sklep Polski przestał pełnić już tylko rolę sponsora, ale stał się istotnym elementem piramidy budowania silnego młodzieżowego ośrodka koszykarskiego w Polsce. Tym samym rodzinna firma prowadzona przez Państwa Szeszyckich w istotny sposób wpływa na rozwój sportu w Pierwszej Stolicy. Jest to moim zdaniem doskonały przykład na to jak można promować lokalny biznes i sport. Z pewnością klub czeka bardzo trudny sezon pod względem organizacyjnym i wsparcie jakie kolejny raz otrzymaliśmy od sieci Sklep Polski pozwoli spokojnie patrzeć w przyszłość klubu – dodał Tomasz Konowalski Prezes MKK Gniezno.